بازدید 2718
۲

نوبخت: بابت نوسانات قیمت‌ها از مردم عذر می‌خواهیم

رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن عذرخواهی از مردم و تولیدکنندگان بابت نوسان قیمت‌ها گفت: ما بابت نوسانات قیمت در مدت اخیر شرمنده مردم هستیم.
کد خبر: ۸۴۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ 06 October 2018

رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن عذرخواهی از مردم و تولیدکنندگان بابت نوسان قیمت‌ها گفت: ما بابت نوسانات قیمت در مدت اخیر شرمنده مردم هستیم.

به گزارش ایبِنا، محمدباقر نوبخت، اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، امروز توانایی آن را داریم تا از اعتبارات ریالی تامین‌ شده برای ایجاد اشتغال و تولید استفاده کنیم. وی افزود: به‌ منظور ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت برای واحدهای تولیدی که در حال فعالیت هستند، پیش‌بینی لازم صورت گرفته تا بتوانیم مواد اولیه آنها را از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده تامین کنیم.

رییس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور خاطرنشان کرد: با موافقت شورای هماهنگی و سران سه قوه برای برخی واحدهایی که فعال هستند ولی نوسانات ارزی و افزایش هزینه تولید سبب ایجاد مشکل برای آنها شده، علاوه بر اعتبارات فعلی، معادل یک میلیارد دلار اختصاص داده‌ایم.

نوبخت یادآور شد: از تولیدکنندگان بابت شوکی که به بازار وارد شد و برای برخی واحدها ایجاد مشکل کرد، عذرخواهی می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا به‌سرعت مشکلات برطرف شود. وی با اشاره به اینکه کشور ظرفیت‌های زیادی دارد که شهرک صنعتی کاسپین در قزوین یک نمونه از آن است، گفت: این ظرفیت‌ها بیانگر توانمندی ایران در تولید و صنعت است.

معاون رییس‌جمهور ادامه داد: با توجه به مشکلات ایجادشده در کشور خوشبختانه فرصت برای سرمایه‌گذاری خارجی مهیا شده است و ما نیز حمایت می‌کنیم. وی تاکید کرد: حضور سرمایه‌گذار فرانسوی در قزوین مصداق شرایط خوب کشور برای خارجی‌هاست و ما هم مصمم هستیم باسیاست‌گذاری اصولی و درست بتوانیم به‌ سرعت همه مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنیم.

نوبخت تصریح کرد: تولیدکنندگان و مردم مطمئن باشند که اجازه نخواهیم داد تا مشکلات تولید ادامه پیدا کند و در این راستا با کمک وزرا برنامه‌ریزی‌شده تا از نزدیک با واحدهای تولیدی در ارتباط باشیم. رییس سازمان برنامه‌وبودجه در پایان گفت: هیات دولت بدون تعطیلی و با کار میدانی در تلاش است تا مشکلات و موانع تولید را حل کند و به‌زودی از این مقطع عبور خواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بابا واقعا كمر مردم شكست كلا ول كرديد به امان خدا....شما بايد جواب خون شهدائ رو بديد. واقعا تا ابد مديونين با اين بي ليلقتياتون دست رو يك چيزي بزنيد كه بيش از سه تا چهار برابر بيشتر نشده باشه تورم سيصد چهارصد درصددددددهههههههههه
سلام اقای نوبخت مردم بیچاره کردید
چرااستعفانمی دهید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر