بازدید 2873

مرزبان:همه دیدند که جای پنالتی،بازیکن مااخراج شد

کد خبر: ۸۴۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ 06 October 2018

سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت:ما 3 بازی است که فوتبال خوب و با کیفیتی به نمایش می‌گذاریم ولی همه دیدند باید به سود ما پنالتی می‌گرفتند. من واقعا از این اتفاقات خسته شدم.

به گزارش تابناک ورزشی، مرزبان درحالی که بشدت عصبانی و ناراحت بود، گفت: اصلا عادت ندارم درباره قضاوت داوران صحبت کنم اما امروز همه دیدند چه اتفاقی در زمین افتاد. داور کولیبالی را اخراج کرد در حالی که اصلا خزطا نبود و حتی باید برای ما پنالتی هم گرفته می شد.وی ادامه داد: این شرایط قابل تحمل نیست. من از کمیته داوران می خواهم به داوری های تیم نفت ورود کند و ببیند چه اتفاقاتی اینجا می افتد. ما نباید درباره داوری حرف بزنیم اما متاسفانه من باید بگویم اعتماد خودم نسبت به سلامت و صداقت داور را از دست داده ام و متاسفم که در این باره حرف می زنم. اما نمی توانم راحت از کنار این مساله بگذرم.

مرزبان گفت: متاسفانه به دلیل اینکه داور مسابقه یک نفر از حریف را اخراج کرده بود، یک بازیکن ما را نیز اخراج کردند. مسائلی رخ می دهد که عدالت نیست. برای ما پنالتی نمی گیرند و درخواستی که از کمیته داوران دارم این است که شرافت کاری را رعایت کنیم. ما نباید به این مسائل شک کنیم اما این اتفاق رخ داده است.وی در ادامه در واکنش به نگرانی هواداران برای ادامه فصل، تصریح کرد: ما با تیم های بالا نشین بازی کردیم. با سپاهان، سایپا و استقلال بازی کردیم و مشکلات بزرگی داشتیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل