بازدید 2402

عرضه به روزرسانی جدید ویندوز 10 متوقف شد

همزمان با اعتراضات شدید کاربران در مورد مشکلات فنی ناشی از نصب به روزرسانی تازه ویندوز 10، مایکروسافت عرضه این بسته نرم افزاری را متوقف کرده است.
کد خبر: ۸۴۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 06 October 2018

همزمان با اعتراضات شدید کاربران در مورد مشکلات فنی ناشی از نصب به روزرسانی تازه ویندوز 10، مایکروسافت عرضه این بسته نرم افزاری را متوقف کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ویندوز سنترال، پس از عرضه بسته به روزرسانی تازه ویندوز 10 موسوم به فایل به روزرسان اکتبر یا نسخه 1809، برخی کاربران نسبت به مشکلات آن اظهار نارضایتی کرده اند.

این کاربران می گویند بعد از نصب این بسته تمامی فایل های موجود بر روی رایانه آنها به طور خودکار پاک می‌شود. در عین حال اگر چه رابط کاربری ویندوز 10 به روز شده تفاوت زیادی با نسخه های به روز نشده ندارد، اما بخش جستجوی این نسخه به روزشده تقویت شده، سازگاری ویندوز 10 با یونیکس و لینوکس و رایانه های مکینتاش هم بیشتر شده است.

برخی کاربران با حضور در شبکه های اجتماعی به شدت نسبت به پاک شدن خودکار فایل های خود اعتراض کرده و گفته اند ثمره سال ها فعالیت و کار خود را از دست داده اند.

با بالا گرفتن اعتراضات، مایکروسافت اعلام کرده که بسته به روزرسان یادشده را جمع آوری کرده تا برای کاربران دیگر مشکلی ایجاد نشود.

افرادی که به علت نصب این وصله دچار مشکل شده اند می توانند با اعمال تنظیمات قدیمی در بخش Update & Security > Recovery > Go back to the previous version of Windows 10 فایل های حذف شده را بازگردانند. هر چند برخی کاربران می گویند به این شیوه هم نتوانسته اند مجددا به فایل های قدیمی خود دست یابند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر