بازدید 1479

۳۵ کشته و زخمی در انفجارهای فلوجه و صلاح‌الدین عراق

یک منبع در پلیس عراق از کشته و زخمی شدن ۳۳ غیرنظامی در اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای در پالایشگاه "الصینیه" واقع در شمال استان صلاح الدین خبر داد.
کد خبر: ۸۴۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 06 October 2018

یک منبع در پلیس عراق از کشته و زخمی شدن ۳۳ غیرنظامی در اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای در پالایشگاه "الصینیه" واقع در شمال استان صلاح الدین خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه رووادو، یک منبع در پلیس عراق در استان صلاح‌الدین اعلام کرد که صبح امروز (شنبه) یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر منتهی به پالایشگاه نفت "‌الصینیه" واقع در شمال استان صلاح‌الدین منفجر شد.

طبق گزارش این منبع، این انفجار در حین عبور خودروی حامل کارکنان پالایشگاه نفت صورت گرفت.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: در نتیجه این انفجار یکی از کارکنان این پالایشگاه نفت کشته و ۳۲ تن دیگر زخمی شدند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد: نیروهای پلیس عراق تدابیر امنیتی را در اطراف مکان این انفجار تشدید کردند و زخمی شدگان به بیمارستان تکریت منتقل شدند.

در همین راستا، سعد معن، سخنگوی رسمی وزارت کشور عراق اعلام کرد: انفجار بمب کنار جاده‌ای در مسیر خودرویی که حامل کارکنان شاغل در پالایشگاه نفت "الصینیه" واقع در استان صلاح‌الدین بود، منجر به زخمی شدن شماری از آن‌ها شد.

همچنین یک منبع در پلیس عراق در شهرستان فلوجه در استان الانبار امروز اعلام کرد، یک خودروی بمب‌گذاری شده در وسط این شهر منفجر شد که طی آن دو نیروی امنیتی و سه غیرنظامی زخمی شدند. این انفجار به داعش نسبت داده می‌شود که در این منطقه فعال است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی