بازدید 2692

افشای پاداش۵۰میلیون تومانی به برخی کارمندان پرسپولیس!

به کسی ربطی ندارد که بخواهد در مباحث ریز باشگاه دخالت کند. خود رسانه‌ها دائما می‌گویند پاداش بدهید حالا که پرداخت کرده‌ایم می‌گویند چرا پاداش داده‌اید.
کد خبر: ۸۴۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 06 October 2018

حمیدرضا گرشاسبی درباره پرداخت پاداش بعد از برد الدحیل به بازیکنان و این که عنوان شده مبلغ ۵۰ میلیون تومان پاداش هم به افرادی همچون مدیر رسانه‌ای و افسر امنیتی پرداخت شده است،‌ واکنش تندی نشان داد ولی این خبرها را تکذیب نکرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل پرسپولیس که در آستانه بازنشستگی قرار دارد، گفت: به کسی ربطی ندارد که ما چگونه پاداش داده‌ایم. پاداشی بوده که به همه پرداخت کرده‌ایم. به کسی ربطی ندارد که بخواهد در مباحث ریز باشگاه دخالت کند. خود رسانه‌ها دائما می‌گویند پاداش بدهید حالا که پرداخت کرده‌ایم می‌گویند چرا پاداش داده‌اید. طبق لیستی که به AFC داده بودیم پاداش پرداخت کردیم.

او در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون مباحث ارزی باشگاه پرسپولیس و این که باشگاه هنوز نتوانسته مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را پرداخت کند،‌ گفت: این گونه مباحث در اختیار من نیست، پنج ماه است که به دنبال حل آن هستیم اما حل نشده است. آقای دکتر سلطانی‌فر قول داده‌اند ظرف دو سه روز آینده مشکل را حل کنند. ما به دنبال دلار دولتی نیستیم بلکه به دنبال مجوز خرید ارز هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار