بازدید 2301

استقلال‌ شفربابیشترین‌ملی‌پوش دررتبه‌یازدهم‌جدول

کد خبر: ۸۴۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 06 October 2018

استقلال فصل را خوب شروع نکرده است و امتیازهای بازی‌های ابتدایی را از دست داده است. تیم امروز شفر با استقلال فصل پیش او فاصله زیادی دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، آبی پوشان در جام حذفی هم به‌سختی از سد نفت مسجدسلیمان گذشتند. شاید هنوز شفر نتوانسته خودش را با تغییرات فصل جاری نسبت به سال گذشته وفق دهد.

تاثیر تیام

شفر فصل پیش در هفته نهم در شرایطی جایگین علیرضا منصوریان شد که شرایط اصلا خوب نبود اما توانست تیم تحت فرمانش را از میان تیم‌های قعر جدولی جدا کند و به یکی از مدعیان بدل سازد. برخی معتقدند بیشترموفقیت‌های وینفرد شفر حاصل حضور ستاره‌هایی همچون تیام و جپارف بوده است. نقدی که به این نظر وارد است این است که شفر پیش از حضور تیام در استقلال نیز روند صعودی را طی می‌کرد.

بیشترین ملی پوش

منتقدان شفر معتقدند اکنون استقلال در شأن تیمی که شش ملی‌پوش در تیم ملی دارد فوتبال بازی نمی‌کند و اینکه شش ملی پوش در اردوگاه آبی ها قرار دارد نشان می دهد دست شفر چندان هم خالی از بازیکنان با کیفیت نیست. حسین حسینی، روزبه چشمی، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان و علی کریمی شش بازیکنی هستند که از استقلال به تیم ملی دعوت شده‌اند.

نیمکت نشینی حسینی،بحران بالقوه

استقلال با وجود اینکه در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده است، با این حال این تیم بیشترین سهمیه را در تیم ملی دارد. موضوع مهم در مورد انتخاب کی‌روش در بین آبی‌پوشان این است که حسین حسینی در استقلال نیمکت‌نشین است اما به تیم ملی دعوت می‌شود و باید دید شفر تا چه زمانی دروازه بان ملی پوش خود را روی نیمکت نگه می دارد.

تغییر رویه شفر

در سوی دیگر، به نظر می رسد پیرمرد آلمانی کمی تغییر رویه داده است. شفر دیگر اصراری به بازی دادن به ستاره ها ندارد و بازی دادن به بازیکنی مثل الهیار صیادمنش و نیمکت نشین کردن مرتضی تبریزی که در بازی های قبلی نمایش چندان خوبی نداشت، نشان می دهد او به جوانگرایی بیشتری در تیمش رو آورده است.

کریمی جای ابراهیمی را پر می‌کند؟

شاید یکی از اتفاقات خوب در تیم شفر، روند صعودی علی کریمی باشد. کریمی در ادامه نمایش های خوب خود در ترکیب استقلال برابر نفت مسجد سلیمان یک روز کم اشتباه را سپری کرد تا همچنان در مسیر پیشرفت گام بردارد. کریمی در مرکز زمین در کنار فرشید اسماعیلی نمایش خوبی داشت. کریمی که جانشین ابراهیمی شده، در دیدارهای قبلی نیز نمایش قابل قبولی داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل