بازدید 2890

آیا بازگشت جپاروف به استقلال شدنی است؟

کد خبر: ۸۴۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 06 October 2018

سرور جپاروف هافبک ازبکستانی، یکی از جدا شده‌های استقلال بود، بازیکنی که فصل گذشته در میانه زمین نقش کلیدی در این تیم داشت و در نهایت به عنوان بهترین پاسور لیگ هم انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، جپاروف در مقطعی که قیمت مامه تیام برای تمدید قرارداد بالا رفته بود، به‌ یک‌باره تغییر موضع داد و علاوه بر افزایش قیمت مبلع قراردادش، خواهان تمدید قرارداد سه ساله شد که مدیران وقت باشگاه به دلیل سن و سال بالای او، مخالفت کردند. این بازیکن هم تصمیم گرفت که به لیگ قزاقزستان برود تا چالش جدیدی را تجربه کند. اکنون خبرهایی مطرح شده که جپاروف از وضعیت فعلی خود در تیم جدیدش راضی نیست و تمایل دارد به استقلال بازگردد.

پیگیری‌ رسانه ها نشان می‌دهد که مدیران باشگاه استقلال برای پرداخت پول باقیمانده جپاروف با او ارتباط می‌گیرند و گفت‌وگویی هم در این بین، رد و بدل می‌شود. ظاهرا جپاروف گفته که در تیم جدیدش نیمکت نشین است و طبق قراردادش، می‌تواند نیم فصل جدا شود. این صحبت‌ها در حالی از زبان جپاروف بیرون آمد و او برای بازگشت تمایل نشان داده که مدیران استقلال قصد ندارند درگیر بازگشت یا عدم بازگشت او شوند، چرا که این موضوع می‌تواند ناخودگاه، باشگاه را درگیر حواشی کند.

از طرفی، اگر هم قرار به بازگشت جپاروف شود، مدیران استقلال در وهله اول، باید با وینفرد شفر صحبت کرده و اگر سرمربی آلمانی موافق بود و جپاروف هم تصمیم گرفت دیگر در لیگ قزاقستان بازی نکند، با او صحبت کنند. ضمن اینکه، مدیران استقلال نه تنها برای جپاروف، بلکه هیچ بازیکن خارجی دیگری با قیمت غیرمعقول مذاکره نخواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر