بازدید 2531

وزیر ارتباطات: مذاکرات جدیدی با تلگرام صورت نگرفته

کد خبر: ۸۳۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ 03 October 2018

دیجیاتو نوشت: محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه افتتاحیه تلکام 97 درمورد تحقیق و تفحصی که مجلس درباره مذاکرات بین ایران و تلگرام کرده اظهار کرد که این بررسی به معنای اینکه مذاکرات جدیدی با مدیر تلگرام صورت گرفته نیست، بلکه مجلس درباره همان مذاکرات دولت قبل که در چارچوب قانون و با اطلاع حاکمیت بوده قصد کنکاش بیشتری دارد.

وزیر ارتباطات کشورمان مبحث پیش آمده در خانه ملت را در کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرد و تاکید داشت که مذاکرات بین ایران و مدیر تلگرام در دولت قبلی و کادر سال گذشته وزارت ارتباطات صورت گرفته است و در زمان نشستن او بر کرسی وزارتخانه، مذاکره جدیدی صورت نگرفته است:

«بحثی که در کمیسیون صنایع مجلس مطرح شد، تحقیق و تفحص درباره مذاکراتی بوده که با تلگرام انجام شده است. اما این مذاکرات محرمانه نبوده و در دولت گذشته با دستور دادستان وقت و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه صورت گرفته است. اکنون هم بحث جدیدی مطرح نیست و مذاکره جدیدی انجام نشده است.»

چندی پیش حمیده زرآبادی از بررسی جلسه‌ای خبر داده بود که قرار بود ظهر دیروز، سه شنبه ۱۰ مهر ماه تشکیل بشود و در طی آن به جزییات مذاکرات وزارت ارتباطات و مدیر تلگرام پرداخته شود. این نماینده مجلس اظهار داشته بود که شفافیت واضح و کاملی در این راستا صورت نگرفته و جزییات این مذاکره برای مجلس مبهم است.

قرار است که گزارش مشروح این جلسه توسط حاضرین جلسه به صحن علنی مجلس تقدیم شود و تا لحظه نگاشتن این خبر، هنوز این گزارش منتشر نشده است.

نمایشگاه تلکام تا ۱۴ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است. براساس آخرین آمار اعلام شده، نوزدهمین دوره نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ با شعار «ارتباطی فراگیر» با حضور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران با عنوان «گروه مخابرات ایران» و شرکت‌های سندیکای مخابرات ایران و ۱۳۰ شرکت از بخش خصوصی، ۱۶ شرکت از بخش دولتی و ۲۰ شرکت خارجی برگزار می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر