بازدید 14203
۴

شرط معاف شدن دانشجویان دکتری از آزمون جامع

کد خبر: ۸۳۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 03 October 2018

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشجویان دکتری که معدل دروس آنها، بالاتر از 17 باشد از امتحان کتبی آزمون جامع معاف هستند ضمن اینکه تاریخ آزمون جامع نیز حداکثر تا پایان نیمسال سوم است.

به گزارش فارس، به نقل از دانشگاه علم و صنعت، نشست دانشجویان دکتری ورودی 97 با هیات رییسه دانشگاه برگزار شد.

این نشست به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و به منظور طرح موضوعات مرتبط با مسایل آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی دانشجویان دکتری ورودی جدید و با حضور ذاکری (رییس دانشگاه)، معاونان آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، اجتماعی و فرهنگی، اداری، مالی و مدیریت منابع و بین الملل دانشگاه و همچنین مدیر دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاهی برگزار شد.

ابوالفضل واحدی معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با اعلام آمار پذیرفته شدگان 97 دانشگاه به تفکیک مقاطع گفت: امسال 900 نفر دانشجوی کارشناسی جدید، بیش از 2000 نفر کارشناسی ارشد و قریب به 220 دانشجوی دکتری به خانواده بزرگ علم و صنعت ایران اضافه شده اند.

وی سپس به تبیین مهمترین نکات آیین نامه های آموزشی دانشجویان دکتری پرداخت و متذکر شد سنوات مجاز دکتری، 8 نیمسال است که یک نیمسال را نیز دانشگاه اضافه می کند و اضافه بر آن، مشمول پرداخت شهریه خواهد بود. همچنین دانشجویانی که معدل دروس آنها، بالاتر از 17 باشد از امتحان کتبی آزمون جامع معاف هستند و این اختیار داده شده است. تاریخ آزمون جامع نیز حداکثر تا پایان نیمسال سوم است.

افشین شریعت مهیمنی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت نیز با تاکید بر اینکه دغدغه های دانشجویان دکتری برای ما بسیار مهم است و شما دانشجویان امروز، همکاران، محققان، اساتید و پژوهشگران فردای کشور هستید، از راه اندازی پرتال جدید معاونت فرهنگی در آینده نزدیک و اختصاص اعتبار فرهنگی برای دانشجویان خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سلام
این قوانین داخلی دانشگاهی است. لطفا مورد را به همه دانشگاهها تسری ندهید.
جایگزینی آزمون جامع دکتری با میانگین نمرات دروس

https://www.farsnews.ir/my/c/23571
اینجانبان جمعی از دانشجویان مقطع دکترای رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد با توجه به شرایط سخت بحران و تضعیف همه دانشجویان از لحاظ وضعیت روحی، روانی و معیشتی و درآمدی و نظر به بازخوردهای مثبت و روحیه ی هم افزایی و همدلی اجتماعی و تسهیلگری بی نظیر از سوی جنابعالی و سایر مسئولان دانشگاه نسبت به اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بدین وسیله و صمیمانه از حضرتعالی تقاضا می‌نماییم تا نسبت به بازنگری و طرح موضوع مهم آزمون جامع و سرنوشت دانشجویان در این اوضاع بحرانی و بغرنج، در خصوص حذف فیزیکی و حضوری آزمون جامع و جایگزینی میانگین نمرات ترم گذشته همان دروس منابع مورد نظر به جای نمره آزمون جامع و ثبت در اردیبهشت ماه و امکان تسهیل‌گری و ادامه فعالیت دانشجویان جهت پرداختن به امور دفاع از رساله، هرگونه دستور مساعدت و همدلی الزم مبذول بفرمایید.
سلام
با این شرایط کرونا و همچنین وضعیت روحی و جسمی خانواده ها و دانشجویان و اینکه مجدداً باید مطالبی که قبلا خونده شده رو حفظ کنیم چه لزومی به آزمون جامع در همه دانشگاه ها هست؟
با سلام و احترام
لطفا تو این شرایط کرونا که دانشجوها اعتراض خود جهت برگزاری آزمون اعلام کنن،تا الان ما ۴ نفر از اعضای فامیل بخاطر کرونا از دست دادیم،سلامتی از ازمون خیلی مهمتره،لطفا میانگین نمرات واسه آزمون جامع قرار بدهید،باتشکر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار