بازدید 4467

واکنش تقوی به سرمربیگری فن خال در تراکتورسازی

کد خبر: ۸۳۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 03 October 2018

کمک مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:مهمترین دلیل اینکه توشاک نتوانست در تبریز نتیجه بگیرد برای این بود که از ایران آشنایی کامل نداشت و نمی‌دانست ایرانی وجود دارد یا خیر!

به گزارش تابناک ورزشی، تقوی درباره اینکه آیا جدایی توشاک باعث شد تا عملکرد تراکتورسازی بهتر شود، گفت: نمی‌شود گفت با رفتن توشاک شرایط تراکتورسازی بهتر شد به هر حال همه باید دست در دست هم بدهند تا شرایط تیم بهتر شود. من با بازیکنان صحبت زیادی می‌کنم و می‌گویم باید بر فشاری که از سوی هواداران بر شما وارد است غلبه کنید. باید این فشار تبدیل به یک انگیزه شود.همیشه کار کردن در تیم‌های پرطرفدار سخت است. زمانی که بر استرس و فشار غلبه کنید می‌توانید موفق شوید. باید بدون استرس بازی کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه درباره اینکه آیا قرار است به عنوان سرمربی در تراکتورسازی فعالیت کند؟ گفت:‌ قرارداد من تا پایان فصل به عنوان دستیار در تیم تراکتورسازی امضا شده است.اینکه مدیران و مالکان باشگاه چه نظری دارند و قرار است چه فردی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند به خودشان مربوط است و من سعی می‌کنم تمام توانم را بگذارم تا تراکتورسازی در یک مسیر خوب قرار بگیرد. من باید وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام دهم و به این مسائل فکر نمی‌کنم.

او در پایان درباره اینکه آیا فن‌خال گزینه جدی تیم تراکتورسازی تبریز است، گفت:‌از حضور مربیان بزرگ وسرشناس دنیا استقبال می‌کنم. اگر چنین چیزی اتفاق بیفتد من خوشحال می‌شوم و تا زمانی که سرمربی را انتخاب کنند من وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام می‌دهم. انتخاب سرمربی برمی‌گردد به تصمیم‌گیری مسئولان باشگاه. امیدوارم هر کسی که به عنوان سرمربی انتخاب می‌شود بتواند به تراکتورسازی کمک کند تا نتیجه خوبی کسب کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار