بازدید 2768

شاهکار کمیته انضباطی:باخت3بر0تیم منحل شده!

کد خبر: ۸۳۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 02 October 2018

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم منحل شده نفت تهران را به دلیل حضور نیافتن برابر تیم سیاه جامگان سه بر صفر بازنده اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم نفت تهران نیز به دلیل عدم حضور در مسابقه برابر تیم سیاه جامگان مشهد از سری رقابت های لیگ دسته اول، سه بر صفر بازنده این دیدار اعلام شد. تیم نفت تهران همچنین باید مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این حکم در حالی صادر شده است که نه تنها تیم نفت تهران به دلیل مشکلات مدیریتی منحل شده است بلکه تیم سیاه جامگان نیز به خاطر مشکلاتی که وجود داشت، منحل شده است.

همچنین کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار جنجالی سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی که با حواشی بسیاری همراه بود نیز صادر کرد. دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و سپید رود رشت از سری رقابت های جام حذفی برگزار و از سوی تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم حریف و داوران قبل از شروع مسابقه، پرتاب اشیا به داور مسابقه و اصابت به وی، معلق ماندن بازی به مدت ۲۰ دقیقه و تکرار تخلف و سنگ پرانی در نیمه دوم که سبب مصدومیت کمک داور و بازیکن تیم مقابل شد. تماشاگران این تیم به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقه رسمی و خانگی محکوم شدند و تیم ملوان نیز به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کمیته انضباطی این رای را قابل تجدید نظر اعلام کرده است. بنابر این گزارش، تیم سپید رود رشت به دلیل پرتاب سنگ به سوی تماشاگران تیم مقابل و فحاشی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل