بازدید 6810
۱

«موبایل» ۲۰ درصد ارزان شد

کد خبر: ۸۳۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 02 October 2018

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی خبر از کاهش قیمت ۲۰ درصدی گوشی‌های تلفن همراه در بازار موبایل داد و احتمال تداوم این روند را نیز داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ بعد از اوج‌گیری قیمت دلار و ایجاد التهاب قیمتی در بازار محصولات وارداتی، از دیروز که استارت کاهش قیمت‌ها زده شده و اکثر مردم دلار به دست، متقاضی فروش شده‌اند، قیمت موبایل نیز روند کاهشی پیدا کرده است.

مهدی محبی نیز با اشاره به فروشنده شدن افرادی که اقدام به خرید دلار در قیمت‌های بالا کرده بودند، به تسنیم گفت: از امروز که بازار فروش دلارهای مردمی داغ شده، نگاهی به لیست قیمت گوشی‌های تلفن همراه نیز نشان می‌دهد که قیمت محصولات این بازار روند نزولی گرفته است.

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی و لوازم جانبی با تأکید بر اینکه کاهش قیمت نرخ دلار هم‌زمان با بالا رفتن فروش دلارهای خانگی می‌تواند اتفاق خوبی برای فروش تجهیزات وارداتی با نرخ مناسب باشد، گفت: با توجه به کاهش 10 تا 20 درصدی نرخ تابلوی صرافی‌ها، قیمت موبایل نیز به همین اندازه با توجه به لیست قیمت‌هایی که چک کرده‌ام، کاهش داشته است.

محبی درباره اینکه واقعا تأثیر این کاهش نرخ به صورت آنی بر بازار موبایل بوده است؟، گفت: صد درصد هم‌زمان با کاهش نرخ، تأثیرات آن به صورت لحظه‌ای بر بازار اعمال می‌شود زیرا اکثر کالاهایی که اکنون در بازار موجود است، گوشی‌های مسافری است.

وی تصریح کرد: تازه این میزان کاهش قیمت با تداوم روند کاهشی، ادامه‌دار خواهد بود و قیمت گوشی‌های تلفن همراه در بازار به نرخ واقعی نزدیک‌تر خواهد شد.

با این حال باید منتظر ادامه این روند کاهشی در بازار ارز بود و رأی نهایی را در روزهای آینده داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
این کاهش قیمتارو در خواب شبتون هم نمیبینین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان