بازدید 11894

«باغچه» مشهد بوی تریاک گرفت!

کد خبر: ۸۳۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 02 October 2018

ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در یک عملیات هماهنگ و گسترده، موفق شدند از یک بونکر گاز در آزادراه باغچه، بیش از سه تن تریاک کشف کنند و بدین ترتیب بوی تریاک در منطقه «باغچه» پیچید!

به گزارش روزنامه خراسان، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی روز گذشته با تشریح این عملیات گفت:ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر از مدتی قبل به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد قاچاقچیان حرفه ای قصد دارند یک محموله سنگین مواد مخدر را با شیوه ای ماهرانه به مشهد ترانزیت کنند.

سردار قادر کریمی افزود: پس از مدتی فعالیت های اطلاعاتی و رصدهای شبانه روزی مشخص شد که قاچاقچیان قصد دارند محموله مذکور را توسط یک دستگاه بونکر گاز از زاهدان به مشهد منتقل کنند به همین دلیل مسیرهای ورودی زیر چتر اطلاعاتی پلیس قرار گرفت.

تا این که حاملان مواد افیونی، کامیون را به سمت تهران به حرکت درآوردند و پس از دور زدن چندین استان از طریق جاده سمنان به سمت خراسان رضوی حرکت کردند.

سردار کریمی اضافه کرد: ماموران انتظامی که لحظه به لحظه کامیون مذکور را تعقیب می کردند در منطقه باغچه وارد عملیات شدند اما احتمال وقوع انفجار یا آتش سوزی وجود داشت به همین دلیل با هماهنگی مقام قضایی، نیروهای آتش نشانی نیز وارد محل شدند و پس از ایمن سازی محیط، نیروهای انتظامی کامیون را متوقف کردند.

رئیس پلیس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو سه هزار و 180 کیلوگرم تریاک کشف شد و یک نفر از سوداگران مواد افیونی نیز به دام افتاد.
وی گفت: تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد. در همین حال قاضی حسن حیدری (معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی) از برگزاری نمایشگاه کشفیات پلیس در چهارشنبه آینده خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار