بازدید 2346
سوژه

تاج درجلسه با رییس فبفا درباره بازنشستگی اش چه گفت؟

کد خبر: ۸۳۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 02 October 2018

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران دوشنبه پیش از حضور در نشست کمیته مسابقات فیفا به دیدار جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا رفت تا درباره مسائل مختلف فوتبال ایران با او به گفت و گو بپردازد.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق گزارشی که فدراسیون فوتبال از این دیدار ازایه کرده است یکی از مهم ترین مباحث مطرح شده در این نشست به موضوع دریافت مطالبات مالی فوتبال ایران از فیفا باز می گشت اما گفته نشده که تاج در مورد موضوع بازنشستگی خودش و قانون جدید مجلس و دولت در ایران با رییس فیفا حرفی زده یا خیر؟ سوژه ای که در ایران حرف و حدیث های زیادی را برپا کرده بود.

تاج درجلسه با رییس فبفا درباره بازنشستگی اش چه گفت؟

به نظر می رسد هیچگاه از این موضوع در جلسه تاج با رییس فیفا خبری منتشر نمی شود مگر اینکه خود اینفانتینو در این باره به خبرنگاران ایرانی پاسخی بدهد که آن هم بعید است چرا که افشای مذاکرات دو نفره بین او و روسای فدراسیون های ملی چندان مرسوم نیست بخصوص اگر درباره دخالت دولت ها در تغییر روسای فدراسیون ها باشد. تصویر خندان تاج در عکسی که با رییس فیفا انداخته، نشانگر رضایت تاج از این دیدار مهم است.

با توجه به تحریم هایی که علیه ایران ایجاد شده است فدراسیون برای دریافت پاداش حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با مشکلات جدی مواجه شده بود که پیرو مذاکرات مثبت تاج با اینفانتینو قرار شد از طریق حساب بین المللی فدراسیون فوتبال که در اختیار فیفا هم قرار دارد این پول ها پرداخت شود. با این شرایط به نظر می رسد فدراسیون فوتبال دیگر مشکل خاصی برای پرداخت حقوق معوقه کارلوس کی روش، دستیارانش و برگزاری اردوهای تیم ملی ندارد.یکی از مدیران فدراسیون فوتبال این خبر را تائید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار