بازدید 3841

سردار کوثری:پاسخ ما همین یک ضربه نیست

کد خبر: ۸۳۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ 01 October 2018

جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به انتقام موشکی سپاه در برابر تروریست‌ها گفت: چنین برداشت نشود که همین یک ضربه در جواب آن حرکت تروریستی در اهواز انجام شده است.

محمداسماعیل کوثری، جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران در گفتگو با اعتمادآنلاین درباره حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌هایی که به اهواز حمله کردند، بیان کرد: یکی از اصول و اساس نظام ما بحث امنیت برای مردم و ملت عزیز ایران است؛ چه الان، چه ۳۹ سال قبل، چه ۳۰ سال قبل ... بالاخره این یکی از موضوعات اصلی و پایه نظام جمهوری اسلامی است.

جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران در ادامه تاکید کرد: هر گروهی چه در قالب تروریست چه در قالب‌های دیگری بخواهد در حریم کشور ایران کاری کند که موجب ناامنی شود، قطعا بدانید که رهایش نمی‌کنیم.

کوثری با اشاره به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم عادی در حمله تروریستی اهواز، عنوان کرد: بنابراین، این مورد تاکید است که ملت چه گناهی کرده، اگر شما مرد هستید بیایید اقدام نظامی انجام دهید تا ما هم در برابر شما بایستیم، اما زمانی که می‌روید بچه‌های مردم را به رگبار می‌بندید، این اقدام نمی‌تواند قابل قبول باشد.

جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران افزود: گفته شده و باز هم تاکید می‌شود که اگر کوچکترین اقدام تروریستی یا حمله‌ای به حریم جغرافیایی ایران شود قطعا و یقیقا با آن‌ها مقابله می‌شود.

کوثری در ادامه تاکید کرد: شکل این مقابله را هم نیرو‌های مسلح مشخص می‌کنند؛ یعنی این نیرو‌های مسلح هستند که تصمیم می‌گیرند این کار به صورت موشکی انجام شود یا شکل و شمایل دیگری داشته باشد. همه این اقدامات به این دلیل است که مردم ما باید از امنیت بالایی برخوردار باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا عملیات‌های دیگری هم قرار است در ادامه این عملیات و برای مقابله با این تروریست‌ها انجام شود، گفت: جا‌های دیگری هم هست که اگر بخواهند کاری انجام دهند قطعا ما شناسایی کرده‌ایم و اقدام خواهیم کرد.

جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران تاکید کرد: نباید چنین برداشت شود که همین یک ضربه در جواب آن حرکت تروریستی در اهواز انجام شده است. به این نتیجه برسیم که افراد آن‌ها بخواهند مجدد دست به چنین کار‌هایی بزنند در هر نقطه دیگری هم باشد قطعا با آن مقابله می‌کنیم.

کوثری افزود: بنابراین این انتقام‌جویی بار اول و آخر نیست که اتفاق می‌افتد اگر بار دیگر بخواهند دست به چنین اقدامات تروریستی بزنند حتما ما سنگین‌تر از این بار پاسخ آن‌ها را می‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار