بازدید 2980
۱

هیات ویژه ای اف سی درتهران:آمادگی پرسپولیس برای فینال

کد خبر: ۸۳۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 01 October 2018

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در این دوره به میزبانی نماینده غرب قاره برگزار خواهد شد و بر این اساس تمام تشریفات و مراسم‌های ویژه مرحله فینال در یکی از دو شهر تهران یا دوحه برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا روز دوشنبه برای بررسی آخرین وضعیت میزبانی قطری‌ها از این مسابقه که در یکی از دو شهر تهران یا دوحه برگزار خواهد شد وارد این کشور شدند. هیئت ویژه AFC در این سفر نشست مشترک با نمایندگان بخش‌های بازاریابی، کمیته مسابقات، رسانه‌ای و پیشتیبانی در خصوص برنامه‌ریزی به منظور میزبانی احتمالی از فینال رقابت‌ها خواهد داشت.

این هیئت همچنین پیش از مسابقه برگشت پرسپولیس و السد به تهران نیز سفر می‌کند در حالی که پیش از این به فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده لازم است تدابیر مورد نظر جهت میزبانی از این مسابقه حساس اندیشیده شود. در همین راستا کمیته ویژه‌ای نیز در فدراسیون فوتبال ایران شکل گرفته که اعضای این کمیته نیز با نمایندگان اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی در تهران دیدار می‌کنند. تیم برنده بازی‌های رفت و برگشت پرسپولیس و السد به بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کند و بر همین اساس یکی از دو شهر تهران یا دوحه میزبان مسابقه برگشت فینال این رقابت‌ها با حضور 150 میهمان ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وقعا جای تاسف است که پایتخت کشور بزرگ و ثروتمند ایران یک استادیوم مدرن و آبرومند ندارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها