بازدید 1270
۱

بررسی روند عملیات‌ ائتلاف متجاوز عربی در بازدید بن سلمان از جنوب عربستان

ولیعهد عربستان از پایگاه نیروهای نظامی در منطقه جنوب این کشور بازدید کرده و روند عملیات‌های ائتلاف عربی را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۸۳۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 01 October 2018

ولیعهد عربستان از پایگاه نیروهای نظامی در منطقه جنوب این کشور بازدید کرده و روند عملیات‌های ائتلاف عربی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، فیاض بن حامد الرویلی، رئیس ستاد کل ارتش عربستان، فهد بن ترکی بن عبدالعزیز، فرمانده نیروهای مشترک، عبدالله القفاری، فرمانده منطقه جنوب و برخی از مسؤولان عالی رتبه نظامی این کشور در مرکز عملیات پایگاه نیروهای نظامی در جنوب این کشور از محمد بن سلمان بن عبد العزیز، ولیعهد عربستان استقبال کردند. این بازدید یک روز پس از حمله پهپادی انصارالله به فرودگاه دبی و نیز حمله نیروی دریایی یمن در داخل بندر جازان عربستان بود.

بن سلمان در این مرکز ریاست نشستی را بر عهده داشت که در آن ضمن تقدیر از اقدامات نیروهای ائتلاف عربی، به روند عملیات‌های نظامی نیروهای این ائتلاف در منطقه عملیاتی جنوب عربستان و چگونگی اجرای عملیات‌های برنامه‌ریزی شده پرداخت.

ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف عربی نیز در بیانیه‌ای به عملیات ویژه نیروهای دفاع دریایی یمن در بندر جازان (جیزان) اذعان و ادعا کرد: ناوگان دریایی عربستان حرکت دو قایق بمب‌گذاری‌شده به سمت بندر جازان را از فاصله دور رصد و آن دو را هدف‌گیری و منهدم کرد که موجب خسارات مالی اندکی شد.

همچنین سخنگوی ائتلاف عربی مدعی شد، همزمان نیروهای ارتش دولت مستعفی یمن تحت حمایت ائتلاف عربی کنترل مسیر بین‌المللی دو استان حجه و صعده را در دست گرفته‌اند، این مسیر مواصلاتی از منطقه مران، پایگاه اصلی نیروهای انصارالله عبور می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مدتی بود محمد بن سلمان غیبش زده بود . دوباره آفتابی شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار