بازدید 5716

دستگیری تعدادی از فراخوان دهندگان اعتصاب

کد خبر: ۸۳۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 01 October 2018

فرمانده نیروی انتظامی به اقدام برخی از گروه‌های ضد انقلاب در صدور فراخوان اعتصاب و تحریک بازاریان و صنوف واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه افتتاح هفدهمین نمایشگاه ایپاس با حضور در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امروز با یاری مخترعین، پژوهشگران و دانشمندان کشورمان بیش از ۹۵ درصد تجهیزات و امکانات ناجا داخلی است و امیدواریم که به زودی بتوانیم صد در صد نیازها و امکاناتمان را از میان تجهیزات داخلی تامین کنیم.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه با وجود تمامی مشکلات و برخی تحریم‌ها بر روی پای خودمان ایستاده‌ایم، اظهار کرد: امیدواریم در آینده نیز همین روند ادامه داشته باشد و ما روی پای خودمان بایستیم.

سردار اشتری در پاسخ به سوال ایسنا درباره فراخوان‌های صادر شده از سوی برخی گروه‌های ضد انقلاب برای اعتصاب و تحریک بازاریان و ... اظهار کرد: بازاریان عزیز همواره مدافع انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و این عزیزان به هیچ عنوان حاضر به ایجاد مشکل برای مردم و هموطنان خود نیستند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در پیگیری‌های پلیس مشخص شد که اکثر این گروه‌ها در خارج از کشور هدایت شده و در فضای مجازی اقداماتی را انجام می‌دهند، گفت: با اقدامات پلیس برخی از این گروه‌ها شناسایی شده و آنها که در داخل کشور بودند، دستگیر شدند که برخوردهای لازم نیز با آنها صورت گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری اصناف و تمامی شهروندان مشکلات کنترل و حل و فصل شود.

سردار اشتری به اقدام برخی از مخلان نظم و امنیت در جلوگیری از حرکت و تردد کامیون‌های حامل بار و سوخت اشاره کرد و گفت: کسانی که در بین راه‌ها مانع حرکت خودروها می‌شوند، مصداق بارز فتاح الطریق بوده و قطعا باید بداند که همانطور که دادستان محترم اشاره کرد حکم سنگینی برایشان صادر شده و با آنان برخورد می‌شود.

وی افزود: ناجا نیز تعدادی از این افراد را شناسایی کرده و بخشی از آنها نیز دستگیر شده‌اند.

سردار اشتری به حادثه تروریستی اهواز نیز اشاره کرد و گفت: در این حادثه ماموران پلیس دو نفر از این تروریست‌ها را به هلاکت رساندند. تعداد زیادی از ماموران و سربازان ما نیز اقدام به نجات شهروندان کردند که ما آنها را شناسایی کرده و از آنان تقدیر کردیم.

وی افزود: تروریست‌هایی که این اقدام را انجام دادند، با انتقام ما روبرو شدند و باز هم باید منتظر پنجه فولادین جمهوری اسلامی باشند.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی درباره برخورد با مخلان نظم و امنیت اقتصادی نیز گفت: یکی از سازمان‌های پیشتاز در شناسایی مخلان نظم و امنیت اقتصادی است و در این حوزه افراد متعددی را دستگیر کرده و به دستگاه قضایی تحویل داده است که امیدواریم با آنها برخورد شود.

سردار اشتری درباره استفاده از تجهیزات نوین در مرز نیز گفت: از کارت‌کوپتر و پهبادها در مرز استفاده می‌کنیم و از این تجهیزات مدرن برای اشراف اطلاعاتی در گروه‌های تروریستی و مخلین نظم و امنیت بهره خواهیم برد.

وی درباره اینکه آیا تحریم تاثیری در حضور کشورهای خارجی در این نمایشگاه‌ داشته یا خیر نیز گفت: به حمدالله کشورهای بسیاری خواهان همکاری با جمهوری اسلامی هستند و اتفاقا به همکاری ما نیز نیاز دارند. بنابراین این نمایشگاه‌ها با قوت در حال برگزاری است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان