بازدید 64306

حمله موشکی سپاه به پایگاه تروریست‌ها در پاسخ به حادثه اهواز + ویدیو

در این عملیات که با نام «ضربت محرم» و با رمز مقدس «یا حسین( ع)» انجام شد، شش فروند موشک بالستیک میان برد از پایگاه‌های موشکی نیروی هوا فضای سپاه در غرب کشور شلیک و تروریست‌ها از فاصله 570 کیلومتری هدف قرار گرفتند که به دنبال آن، هفت فروند پهپاد رزمی این نیرو، مواضع و مقرهای تجمع و پشتیبانی تروریست های مزدور استکبار جهانی را بمباران کردند.
کد خبر: ۸۳۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷ 01 October 2018

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حادثه تروریستی اخیر اهواز، مقر تروریست‌ها و سران گروهک‌های تکفیری را در بوکمال در شرق فرات هدف حمله موشک‌های بالستیک قرار داد و سپس حملات دیگری نیز به این مناطق با استفاده از پهپادهای نظامی سپاه انجام داد تا بیشترین خسارت ممکن به منشأ این ترور وارد آید.

به گزارش «تابناک»؛ پس از حمله تروریستی اهواز توسط تروریست‌های تکفیری، مسئولان ارشد کشور به ویژه رهبر انقلاب وعده گوشمالی سخت تروریست‌ها را دادند و اکنون با گذشت چند روز از حادثه اهواز، سپاه پاسداران وارد عمل شد و پس از شناسایی عقبه ی عملیاتی حادثه تروریستی اهواز، مقر آنها را هدف قرار داد.

یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران با تکیه بر موشک‌های ذوالفقار با برد 750 کیلومتر و قیام با برد 800 کیلومتر، با عبور از آسمان عراق، مقر سرکردگان تروریست ها در شرق فرات واقع در کشور سوریه را هدف قرار داد. همچنین همزمان با این حمله موشکی، پهپادهای سپاه در سوریه به پرواز درآمدند و این پهپادها نیز حملات ترکیبی به مقر این تروریست‌ها داشتند تا حداکثر انهدام مواضع آن رخ داده باشد.

سپاه پاسداران انقلاب یک سال قبل نیز در پاسخ به حملات تروریستی داعش در تهران، با شش فروند موشک، مقر آنها در دیرالزور را با موشک‌های ذوالفقار و قیام هدف قرار داده بود. سپاه پاسداران چندی پیش نیز در پاسخ به حملات گروه‌های تجزیه طلب کرد به یکی از پاسگاه‌‍‌های مرزی که منجر به شهادت شماری از مرزبانان کشور شده بود، حمله موشکی مشابهی انجام داده بود که به کشته و زخمی شدن ده‌‌ها تن و انهدام پایگاه تروریست‌ها منتهی شده بود.

سردار حاجی‌زاده پیش از این در این رابطه گفته بود: «حاج حسن ـ طهرانی مقدم ـ یک بار برنامه‌ریزی کرد که به بُرد 2 هزار کیلومتر برسیم. پس از آن برنامه دیگری داشت و معتقد بود که باید برگردیم و خلأهای این بُرد را به لحاظ کمی و کیفی برطرف کنیم. در این زمان بود که احساس شد یک موشک با برد 800 کیلومتر برای اهداف آمریکایی نیاز داریم اما نه با ابعاد و اندازه موشک‌های بزرگ. موشکی مدنظر شهید طهرانی‌مقدم بود که با برد 800 کیلومتر، ابعادی به اندازه موشک شهاب1 داشته باشد.»

تصاویر شلیک های امروز

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره حمله موشکی به مقر تروریست ها در سوریه

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‎‌ای، از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه با شش فروند موشک بالستیک زمین به زمین در نخستین ساعات بامداد امروز (دوشنبه) توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه خبر داد و تأکید کرد: امنیت ملت ایران، خط قرمز نیروهای مسلح بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از میهن اسلامی و تأمین امنیت و آرامش مردم عزیز، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و مشت آهنین خود را همچنان مهیای پاسخ قاطع و کوبنده به هر گونه شرارت و شیطنت دشمنان قرار خواهد داد.

متن کامل اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی جنایت تروریستی 31 شهریور ماه 1397 اهواز که به شهادت 25 تن و مجروح شدن 69 تن از مردم مظلوم و بی دفاع و نیروهای مدافع میهن اسلامی منجر گردید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت از ذات اقدس باریتعالی، به نیابت از ملت سرافراز ایران و خانواده های معظم شهیدان در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای انتقام خون این شهدا، به ویژه کودک 4 ساله و جانباز 70 درصد دفاع مقدس از تروریست ها و گوشمالی عوامل بزدل این حادثه، ساعت 2 بامداد امروز (دوشنبه 9 مهرماه) محل استقرار و تجمع تروریست های تکفیری تحت حمایت امریکا و قارون های منطقه در شرق فرات در کشور سوریه را مورد ضربه موشکی قرار داد.

طی این عملیات که با نام «ضربت محرم» و با رمز مقدس «یا حسین( ع)» انجام شد، تعداد 6 فروند موشک بالستیک میان برد از پایگاه های موشکی نیروی هوا فضای سپاه در غرب کشور شلیک و تروریست های مزدور و جنایتکار از فاصله 570 کیلومتری هدف ضربات مهلک و مرگبار قرار گرفتند. متعاقبا 7 فروند پهپاد رزمی این نیرو مواضع و مقرهای تجمع و پشتیبانی تروریست های مزدور استکبار جهانی را بمباران کردند.

بر اساس اطلاعات و گزارش های دقیق دریافتی، در این عملیات تعدادی از سرکردگان و عناصر موثر جنایت اخیر تروریست ها به هلاکت رسیده و یا مجروح شده اند، همچنین زیرساخت های آمادی و انبار ذخیره مهمات آنان منهدم گردید.

در این رهگذر یادآور می شود، جمع بندی و رهگیری شواهد و قراین جنایت اخیر اهواز، فرزندان ملت ایران را به مقر تروریست ها در شرق سوریه که توسط آمریکا هدایت و پشتیبانی شده و در راستای اهداف شیطانی تروریسم دولتی کاخ سفید و منافع رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه عمل می کند، رسانید و سپس با طراحی و برنامه ریزی دقیق اطلاعاتی و میدانی، نقاط تعیین شده آماج موشک های نقطه زن قرار گرفت.

در پایان به هموطنان عزیز اطمینان می دهیم، همانگونه که بارها اعلام شده است امنیت ملت ایران خط قرمز نیروهای مسلح بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی و مشارکت سایر نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی کشور در صیانت از ایران اسلامی و تامین امنیت و آرامش جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و مشت آهنین خود را همچنان مهیای پاسخ قاطع و کوبنده به هرگونه شرارت و شیطنت دشمنان قرار خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۸۶
انتشار یافته: ۱۳۱
احسنت
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
دم غیورمردان ایرانی گرم

پ.ن: با غیرفعال شدن منفی و ممثبت کامنت ها #داعشیهای_وطنی منفی هاشونو بذارن کنار و مثبت اندیش بشن
هههخخخخخ
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
من حیث المجموع بد نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
دست ترکیه و امریکا را برای اینکه این تروریست ها را نگه دارند را تا حدودی از بین برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
عالی
جیگرم خنک شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
شاید بدبینانه باشد اما هیچ تصویری از محل اصابت موشک ها منتشر شده؟ اصلا واقعا محلی برای هدف گیری وجود داشته یا فقط برای بیان اینکه انتقام گرفته شده چند موشک به ناکجا آباد شلیک شده؟ تاریخ ، خبر شما و اتفاقات گذشته را قضاوت خواهد کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
زینال جون چند روز نبودی نگرانت بودم
hadad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
اگر روی موشکها شعار ننویسید و نشان ندهید نمی شود!! و حتماً باید حساسیت ایجاد کنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
مگر پخش زنده هست که الان نشان بدهند
همین شما نبودین که میگفتین این هواپیمای جدید ساخت داخل ماکت است و همان قبلی است
خطاب به ناشناس یکی مانده اخر
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
وای اگه این گوشمالی بود

























پس سیلی چجوریه؟
دست مریزاد !

منتظر یک جواب درست و حسابی به الاحوازیه هم هستیم که در ابتدا گفت حمله کار من بود و بعدا بدلایل نامعلومی نقش خود را تکذیب کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
البته دلیلش معلوم بود . حامیانشون توی امارات و عربستان خودشون رو خیس کرده بودن . به همین خاطر بهشون گفتن که سریعاً تکذیب کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
دلایل معلوم صحیح تره...
آنایتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
کدام دلایل نامعتوم؟
با انجام این کار کشورهای حامی این گروه تروریست دیگه نمیتونن به بهانه های واهی مدافعشون باشن چون چهره ی تروریستی شون حتی برای اونهایی که خودشون رو به ندیدن میزنن هم دیگه غیرقابل انکار شده
و تازه فهمیدن چه حماقتی کردن که مسئولیت رو گردن گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
دلایل نامعلوم نداره. مثل دورجون شما سگ ترسیدن.
مبارک باد بر بقیة اللَّه- ارواحنا له الفداء- وجود چنین رزمندگان ارزشمند و مجاهدان فى سبیل اللَّه که آبروى اسلام را حفظ و ملت ایران را روسپید و مجاهدان راه خدا را سرافراز نمودند
درود بر رزمندگان اسلام / خدا یازتان باشد.
بارک الله فیکم
احسنتم
وعده صادق
دستتون طلا ابابیل های سید علی
خوب نتیجه حمله؟
آفرین ! آفرین ! دست مریزاد ! جواب متجاسران رااینگونه بایدداد...دست وپنجه شماعزیزان هوافضای سپاه درد نکند ...درواقع این موشکها به قلب سیاه ترامپ ونتانیاهو خورد که این جرثومه ها را به وجود آوردند وحمایت می کنند...
آفرین بر دلاورمردان سپاه الله
پس ادعا میکردین عربستان تو ماجرا دخیله....چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
معلومه که دخیله. اما سنگ ر به همان جا پرتاب می کنیم که از آنجا آمده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
عربستان دخیل نیست عزیزم
سپاه درود
نوش جان داعش
خداوند پشت وپناه شما تمامی غیور مردان انقلاب اسلامی . چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم وتمام فرزندان و پیروان صدیق ووفادار ایشون تبریک وتهنیت عرض میکنم . 22 بهمن پیروزی سمبلیک هست وباز در این روز باید جشن و سرور باشد . جنایت کاران باید این ارزوی همراه با جنایت وفسق وفجور خودشون رو به گور ببرند که این انقلاب به چهل سالگی نرسد به چهل سالگی رسید ومبارک وپر خیر وبرکت باشد الحمد لله .
درود بر سپاه ذولفقار علي در دستان شماست ( موشك ) دشمنان را به دو نيم كنيد عزيزان !!!
الله اکبر
الله اکبر
الله اکبر
دمشون گرم
البته با زدن این موشک حساب دست دیگران آمد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
نمیشه هر بار اینا ترور کنن بعد ما جواب بدیم که...پیش پیش نابودشون کنین تا اینجوری نشه
دم بچه هاي سپاه گرم.
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد.
درود به سپاه عزیز. همواره پشتیبان ملت باشید. ملت هم قدردان فداکاریهای شما هست و خواهد بود. به تروریستها امان ندهید و زمین و زمان را برای آنها و حامیان آنها تیره و تار کنید.
فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ
دستتان درد نکنه
بزنید. اگر دو نفر ما رو شهید می کنند باید بدانند 20 نفرشان به درک واصل خواهند شد.
زنده جاوید باد یاد و خاطره شهید اقتدار میهنم حاج حسن تهرانی مقدم
دمتون گرم بچه های سپاه زنده باد سپاه قلب ایران دوستت دارم.
آفرین.
ولی خیلی کم است.
باید تا نابودی کامل تروریستها ادامه داشته باشد
نباید اول آنها شروع کنند سپس ایران جواب بده.
کار تروریستها را پیشدستانه باید پاسخ داد.
یا علی
دوران بزن و در رو تمام شده
اگر به همین صورت که هر بار جسارتی کی کنند بهشون دندانی بزنیم دیگه جرات نمیکنند غلط زیادی کنند
احسنت
عجب............................................
ماشالله
خط قرمزها باید رعایت بشه وگرنه تلافی سختی خواهیم کرد
در این مورد مردم و سپاه و دولت همه یک صدا و متفقن
آفرین باید یک گوشمالی حسابی هم به ریاض و امارات بدیم که با دم شیر بازی نکنند
پاسخ ها
فرزاددریابار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
واسه ریاض و عربستان نیازی به موشک نیستبهترین راهکار بزانو دراوردنشون از طریق سیاسته
الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر!
درود بر دلاوران سپاه!
روح شهید طهرانی مقدم شاد!
امیدوارم تمام مسئولین اجرایی و دیگران همانند سپاه پاسداران به موقع به وظایف خود عمل کنند .دیدیم که اقدام به موقع و موثر سپاه پاسداران مرهی به روی درد آسیب دیدگان و تمام مردم ایران گردید.
اگر سپاه نبود کشور هم نبود امام خمینی
چرا موافق و مخالف رو حذف کردید؟!!!!
الان یه عده میان میگن چرا تا دیروز الاحوازیه رو مسول میدونستیم اما داعش در سوریه رو هدف میگیرین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
خب معلومه که سوال داریم . الاحوازیه ترور کرده اینها داعش رو میزنن ؟!؟!؟
میشه چند موشک هم به سمت مسئولان اقتصادی کشور شلیک کنند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
عالی.... دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
این دشمن داخلی کمر مردم را شکست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
موشک به سمت مسئولان اقتصادی را مردم باید شلیک کنند ، با انتخاب صحیح و رای دادن درست در زمان انتخابات. سپاه در شلیک به دشمنان بیرونی درست و صحیح عمل کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
مسئولان اقتصادی نه. درستش خائنان اقتصادی هست.
دست مریزاد
حمله به مقر تروریستها خوب است اما کاش مصاحبه اش را بجای سپاه مقامات دیپلماتیک انجام می دادند تا باعث سوئ برداشت نشود .
دستتون درد نکنه
اما یه سوال
شما عزیزان که میدونید تروریست ها کجان و چند نفرن چرا همه رو نابود نمیکنید. ؟؟
صبر میکنیم اونا بزنن بعد ما جواب بدبم!!!!
؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
چونکه بین اونها زن و بچه هست عزیز. از سپر انسانی استفاده می کنن. نامردن
جعفری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
سلام آقا رضا امام حسین برای اینکه شروع کننده جنگ نباشه از مکه خارج شد ثانیا مگه میشه کسی رو قبل از ارتکاب جرم تنبیه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
ما هیچ وقت آغازگر جنگ نخواهیم بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
تا کسی از خط قرمز ما فراتر نره ما مگه مرض داریم پول خرج کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
عزیز جان سوالات زیاده. ولی نمیشه پرسید. چون فیلتر میشه. فقط نظرات مشخصی اجازه انتشار دارند.
حمزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
اگه اول بزنیم یک عده خودفروخته داخلی میان میگن شما دنبال جنگ هستید!
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
عزیزم همینجوریم که نمیشه یه جارو موشک بارون کرد که.تو اطلاعیه زده بعد از رهگیری فهمیدن که طراحی حمله اهواز از این مقر بوده سپاه هم سریع دست به کار شده.
از طرفیم یه عمر میگن چرا نیرو به سوریه میفرستید جوانارو به کشتن میدین .از طرف میگن چرا شما اول نمیزنن میزارید اونا بزنن.خدایی من طرفدار جهت خواستی نیستم.اینا با کدوم ساز مردم برقصن.تو مملکتا یه سری هستن فقط نق میزنن.اصلا کارشون
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
صبر میکنن اونا جمع بشن یک جا تا راحت بشه زدشون (مثل حمله به مقر حزب دمکرات در موقع جلسه اونها)
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ايران سرزمين شيران.خدا قوت به دلاورمردان سپاه ايران
براساس کدوم سندومدرک قاطع واثبات شده ای به این نتیجه رسیدن که تروریستهاوابسته به کجابودن وپایگاهشون کجاست؟عجولانه قدرت نمایی کردن هم درست نیست...مملکت به جنگ کشیده میشه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
حرف نسبتا پیش پا افتاده گفتی دوست عزیر هرکس توایران زندگی کنی تاریخچه تشکیل این گروه ها یا ایدئولوژی این گروه ها رو بدونه. می فهمه این گروه ها از کجا حمایت میشن غیر این مگه سماه عقلشو از دست داده که الکی موشک به جای نامربوط بزنه اصلا همچین چیزی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
ااصلا میدونی سند چیه و طبقه بندی یعنی چی داری این حرفو میزنی ...
احسنت . و باید گفت بجز هدف قرار دادن این مزدوران یک رهاورد دیگه این حملات آزمایش موشکها در شرایط واقعی نبرد و همچنین نشان دادن توان ایران به اونهایی هست که باید بفهمن !
زنده باد غیرت ایرانی و مرگ بر دشمنان ایران
درود بر نیروهای مسلح
بد نبود
طبق اخباری که صداوسیمای میلی پخش میکنه داعش در سوریه فقط در شهر ادلب متمرکز شده و عملا در باقی کشور سوریه حضور نداره پس با این حساب سپاه به ادلب حمله کرده جاییکه در توافق چندی قبل قرار شد حمله به اونجا صورت نگیره و اگه حمله به ادلب درست باشه عملا توافق با روسه و ترکیه از بین رفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
کمی مطالعه کنید،شرق فرات باادلب فرق داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
توافق سر ی چیز دیگه بوده قطعا این مورد شاملش نمیشه
به امید نابودی کامل آل سعود نجس وهابی کثیف...
ما زیر پرچم امام حسین هستیم نه امریکا ی فاسد.
اگر همین برخورد قاطع وکوبنده برای اخلال گران اقتصادی از هر رده ومقام که باشد حتما مردم حمایت میکنند باعث امید وحدت دلها میشود.
ای کاش چندتا موشک به عربستان و امارات بزنن تا یه جنگ درست و حسابی بشه
حالا اینایی که زدن کیا بودن؟ مال کدوم گروه بودن؟ کشته شدن ؟نشدن؟
اصن به کجا اصابت کرده؟ اطلاعات کاملتری در دسترس نیست؟؟
اینکه 6 تا موشک پرتاب کنیم فقط به این نیت که بگیم تروریست ها رو قراره منهدم کنیم که نشد گزارش!!!
احسنت.
خوبه ولی 26 نفر شهید تا 4 نفر ...کمه
چطور شد ؟!؟!؟!؟ تروریستهای الاحوازیه که در ایران هستن ، روساشون هم در اروپا ؛ شما به داعش در سوریه شلیک میکنید بعد میگید انتقام خون شهدای اهواز ؟!؟!؟!
دستتون درد نکنه
میشه با باقی تروریست‌ها و تجزیه طلب‌ها هم مماشات نکنین.
سلام و درود بر سپاه ، تورا خدا مدیران بی لیاقت و مفسدان اقتصادی را هم با این موشکها بزنید، البته مدیران رانت راخوار را با موشک نزنید چون زودتر به درک واصل میشیند اونا را بدید سگهای وحشی زنده زنده بخورند
درود به سپاه عزیز. زمین و زمان را بر تروریستها و حامیان انهار تیره و تار کنید. ملت قدردان رشادت فرزندان دلاور خود هست و خواهد بود. هرگز از پای نخوهیم نشست.
جدا از این سوال مهم که چرا تا زمان نابودی کامل تروریست ها این حملات ادامه پیدا نمی کند یا چرا تا کنون چنین حمله ای تدارک ندیده بودیم ،
سوال اصلی این است که عقبه اصلی این حملات در ریاض و امارات بی هیچ ترس و واهمه ای نشسته اند و می دانند که چنین حملاتی به آنها نخواهد شد
میون این همه احسنت و باریک الله من از یه دید دیگه بگم:
اونا چند تا خشاب کلاش خالی کردن این همه مردم بیگناه رو شهید کردن.
ما چند موشک که قیمتش 1 تا 3 میلیون دلاره بهشون حمله کردیم. از لحاظ اقتصادی خیلی جالب نیستا!

ضمنا منتضر گوشمالی سخت تری برای قارونهای مدافعشون هستیم!
اینا پدر بازار دلار کاغذی رو تو ایران دراوردند و تمام مردم ایران رو ترور اقتصادی کردن

کاش میشد کاری کرد که مزه تورم و یک چهارم شدن ثروتشون در طی چند ماه رو بدون کوچکترین مشکلی برای ما رو قشنگ بچشن
پاسخ ها
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
اه اه اه

همیشه یه عده ای هستند که بعضی چیزا رو به بعضی چیزای دیگه که ربطی ندارن ربط میدن..

حتی توی دلخوشی هم ناراحتی ایجاد میکنن که اقتدار و احترام رو از بین ببرن
حتما باید اول تروریست ها بزنن یه عده ای را شهید کنند، که بعد شما 4 تا موشک بزنید؟؟؟ آخه این چه منطقیه؟؟؟ وقتی شما مکان تروریست ها را میدانید، چرا حمله پیش دستانه انجام نمی دهید؟؟؟
تو این گرونی ها،باز هم خبر خوبی بود.
درود بر همت و غیرت شما من دست تک تک شما سپاهیان را می بوسم . مردم عزیز باور کنید اگر نبودند فرزندان سپاهی ما، اگر نبود شهرکهای موشکی سپاه تاکنون موسی اشعری ها کشور را دو دستی تقدیم آمریکا وتکفیرها کرده بودند و ناموس این مردم مثل ایزدیهای عراق در قفس های داعش خرید وفروش می شد. پس اگر امنیت داریم ،اگر زیر ظلم وستم زورگویان مثل آمریکا نیستیم ،اگر داعش به ما تسلط ندارد ،اگر ایران نفت خود را آزاد به دنیا ارسال می کند بخاطر وجود فرجام نبوده ونیست بلکه حضور سربازان جان برکف سپاه پاسداران در سرتاسر مرزهای کشور عزیزمان ایران است که امنیت را برای ما ارمغان آورده نه برجام ویا چیز دیگری
ما مردانه می جنگیم و قصاص قبل از جنایت هم نمی کنیم
کودک کش هم نیستیم
حمیدجان ! 9:25
بانظرت کاملا موافقم...غفلت زدگان اقتصادی دولت را فقط باموشک می شود از خواب پراند...!
خسته نباشید،کسانی که خون بچه چهار ساله رو میریزن باید به شکل مناسب مورد انتقام قرار بگیرن
الله اکبر الله اکبر
با سلام و دست مریزاد.خدا حفظتون کنه برادرها که آبرو داری کردین .ان شاءا...ایادی آنها را داخل کشور ریشه کن کنید.
دست مریزاد پاسداران انقلاب ویاوران امام مهدی(عجل الله فرجه) . کاش مسئولان هم گوش به فرمان رهبر بودند.
ان شاالله موشکهای بعدی، عربستان و امارات
زنده باد طاها ناظر انتقام خونش است تشکر مرگ بر آمریکا
سپاه بایستی بخاطر مردم سریعا اقتصاد را سر و سامان دهد کاری از دولت ساخته نیست همانند دفاع از امنیت کشور
آفرین بر این دلاور مردان که انتقام خون شهدای مظلوم اهواز بخصوص طفل معصوم چهار ساله را از این بزدلان نامرد گرفتند.
تشکر می کنیم بابت پاسخ به حمله تروریستی
خدای سبحان که عالم را زیبا و به احسن وجه خلق کرد:
"الذی احسن کل شی خلقه سجده۷
از مفسدان خبر می دهد که آنان نصیحت پذیر نیستند و در مقابل این مردم، عده ای رادمرد می آفریند که از ایثار جان دریغ ندارند،
چنان که فرمود:
و من الناس من یشری نفسه ابتغاء مرضات الله و الله رۇف بالعباد
بقره ۲۰۷
خداوند در این آیه که برای صف بندی در مقابل گروه گذشته نازل شده است ، فرمود:
بعضی انسان ها جانشان را به خدا فروخته اند و خداوند به بندگانش مهربان است.

در این آیه سخن از بهشت نیست،
بلکه فرمود:
عده ای جانشان را به خدا می فروشند و خدا به بندگان خود رحم می کند،
یعنی اگر عده ای فاسد و مفسدند و مصالح مردمی را تباه می کنند و امنیت آن ها را مختل می نمایند، چون به بندگان خودم رحم می کنم،
گروهی را می آفرینم که با نثار جان از دین و نیز از حیثیت امت اسلامی دفاع کنند و این گونه به جامعه رحم می کنم.
خدا به توده مردم رحم می کند، نه تنها به شهیدان

ص ۴۴و۴۵کتاب شکوفایی عقل در پرتو نهضت حسینی، حضرت آیت الله جوادی آملی
شما که میدونین کجان چرا همیشه نمیزنینشون؟ حتما باید بیان یه چند نفر رو عذادار کنن؟ یا چون دشمنه ولی حالا با ما کاری نداره ولشون کردیم که سربازای ایرانی رو تو سوریه بکشن؟
کاش همه کارشون را درست انجام بدن نه اینکه وزارت اطلاعات قصور کنه و بعد از حمله تروریستی سپاه بخواهد جور وزارت اطلاعات را بکشد.
پیام صلح و دوستی
اکثر این پیامارو تکراری توسط چند نفر نوشته شده
اینا قرار بود از عربستان و امارات انتقام بگیرن
شهیندخت خانم نظرشماچیه؟
هیات منا الذله....
خدا قوت به رزمندگان اسلام.
لبیک یا حسین
خدایا کی میشود شاهد موشک باران کشورهای امارات وعربستان باشیم؟
چرا شعار مینویسد روی موشک ها
چرا بهانه دست دشمنان میدید
کشور در معرض تحریم های سنگینی قرار دارد
نمیشد بدون نوشتن شعار موشک ها رو شلیک کنید ؟ از فردا منتظر نمایش های امریکا در سازمان ملل باشید
ای کاش در زمینه اقتصادی هم بتونیم کمر حریف رو به زمین بزنیم
بارک الله فیکم
اين كامنت ها چيست؟ موشك بعدى امارات و عربستان؟ ما از كى جنگ طلب شده ايم؟ تنبيه متجاوز حق طبيعى ماست ولى اعلام جنگ به كشورى ديگر در قاموس ما نيست
بله شغالان بدانند شیر هنوز در بیشه است
سلام و درود بر شيرمردان رزم و پيكار 8 سال دفاع مقدس . مقداري با تاخير انجام شد ولي اشكال ندارد . دست شما درد نكند . اجركم عندالله . كاشكي دولت مردان منفعل هم ياد مي گرفتند .
خدا قوت سپاهیان غیور همیشه سرافراز باشید . ایکاش مسئولان نظام هم مثل شما غیور مردان سپاه بودند وبه وعدهایش در اسرع وقت عمل می کردند . دست مریزاد .............
كاش بجاي 6 فروند 40 فروند موشك شليك مي شد.
هیچ چیزی مراخوشحال نمیکندچون فشاراقتصادی نابودم کرده
دست مریزاد قهرمانان
دمت گرم. بارم الله.
خدا قوت
دسته همه سپاهیا و ارتشیا درد نکنه تو این روزا که همش خبرا بد میشنویم با دیدن این اقتدار بچه هایه این مرز و بوم حال و هوامون عوض شد.دمتون گرم.
یادم نمیرود که دز فول قهرمان
یک شب نبود زموشک دشمن به امان
آن پیر مرد بینوای دزفولی
آماده کرده بود اندود پشت بام
بادست همتش کاهگل سرشته کرد
باپای غیرتش پایین آشیان
ناگه به غرش شلیک خصم کین
سرتا به پا فرو بشد به خون غلطان
مادستمان بسته بود وخونابه میخوردیم
هردم فرستادیم لعنت به آن شیطان
درگوش می پیچید افغان وناله ای
از کنج هر خرابه تا اوج آسمان
پیر وجوان وزن وکودک شیر خوار
غلطان به خون خویش درضجه وفغان
فکر بلند آن جوان ایرانی
آن تک سوار عشق آن بچه ی تهران
پرداخت موشک پر قدرت وغران
افکند لرزه به اندام دشمن انسان
آن پیر فرزانه بفرمود که هیهات
تعبیر نگرذ هرگز رویای ابلیسان
خداقوت سپاه مقتدر درودبرعزیزان سپاه که مقتدرانه انتقام شهدا راگرفتند .
آنها با چنددانه کلاش تعداد زیادی ازهموطنانمان را شهید کردن ما هم میتوانستیم با عملیات پاتیزانی هزینه بسیار پایین ازعملیات موشکی انجام دهیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار