بازدید 3629

طعنه معنادار مسی به پیکه بعدازناکامی دیشب بارسا

کد خبر: ۸۳۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 30 September 2018

بارسلونا با توقف مقابل بیلبائو، برای سومین هفته پیاپی در لالیگا ناکام ماند تا از مجموع نه امتیاز تنها دو امتیاز را به دست آورد، مسئله ای که واکنش لیونل مسی را هم به دنبال داشت.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از آس، بارسلونا در سه هفته اخیر دو تساوی خانگی و یک شکست خارج از خانه به دست آورده تا بدترین دوران خود با ارنستو والورده را تجربه کند. آنها اگرچه به لطف نتایج ضعیف رئال در هفته های اخیر که آنها هم مانند بارسا شکست خوردند یا مساوی شدند، همچنان در صدر جدول لالیگا قرار دارند اما هفت امتیاز باارزش را از دست دادند و همچنین مشخص شده که تیم والورده از ضعف های زیادی رنج می برد و مانند فصل گذشته دیگر در لالیگا آن تیمی نیست که شکست ناپذیر می نمود.

طعنه معنادار مسی به پیکه بعدازناکامی دیشب بارسا

نتایج بارسلونا آنقدر ضعیف بود که مسی کم حرف هم مجبور شد که به این نتایج واکنش نشان دهد و به عنوان کاپیتان تیم پاسخگوی هوادران باشد. شماره ۱۰ بارسلونا تاکید دارد که هنوز خیلی از فصل باقی مانده و جایی برای نگرانی نیست اما همچنین می گوید که بارسلونا از لحاظ تدافعی بهتر عمل کند. ستاره آرژانتینی که در بازی برابر اتلتیک بیلبائو که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، بازی را از روی نیکمت آغاز کرد، در مورد نتایج اخیر تیمش می گوید: « جایی برای ترس و نگرانی نیست چرا که فصل تازه آغاز شده و هنوز زمان زیادی باقی مانده است. ما انتظار نتایج اخیر را نداشتیم. موقعیت هایی ایجاد کردیم که پیروز شویم اما نتوانستم بازی ها را مدیریت کنیم».

در شرایطی که خیلی ها مقصر اصلی ناکامی های اخیر بارسلونا را عملکرد خط دفاعی این تیم و بخصوص جرارد پیکه می دانند، لیونل مسی هم به عملکرد ضعیف آبی اناری ها در زمینه دفاعی واکنش نشان داده باشد تا به نوعی انتقادی هم از همتیمی قدیمی اش کرده باشد. پیکه در هفته های اخیر موقعیت های مسلمی را در اختیار تیم های حریف قرار داده و نقش پررنگی را در نتایج ضعیف سه هفته اخیر تیمش داشته و دیگر مدافعان بارسلونا هم البته خیلی خوب کار نکرده اند.

مسی در این مورد اضافه می کند: « ما باید از نظر دفاعی قوی تر شویم. فصل گذشته خیلی سخت می شد به ما گل زد و اکنون تیم های مقابل با حداقل تلاش به ما گل می زنند. نباید در هر بازی گل بخوریم. ما باید بیشتر تلاش کنیم و از نظر دفاعی که مهمترین چیز است، خود را تقویت کنیم».البته لئو مسی اعتقاد دارد که حق بارسلونا در برابر بیلبائو پیروزی بود و او و یارانش به اندازه کافی موقعیت برای پیروز شدن ایجاد کردند. او تاکید دارد: « فکر می کنم عملکردی داشتیم که بتواند باعث پیروزی ما در این بازی شود. در نیمه اول هم موقعیت های زیادی برای گل زدن داشتیم. اما بعد بازی ۱-۰ به نفع حریف شد و شرایط پیچیده ای بوجود آمد که باعث شرمساری است. حالا باید کار خودمان را دنبال کنیم و به فکر بازی های آینده باشیم چرا که روز چهارشنبه هم یک بازی دشوار (برابر تاتنهام) خواهیم داشت. در گروه دشواری در لیگ قهرمانان هستیم و باید با خونسری و با ارائه بهترین عملکردمان رو به جلو حرکت کنیم.».

مسی همچنین به نظر جنجالی اخیر لوئیز سوارز هم واکنش نشان داد. زوج اروگوئه ای مسی در خط حمله، در صحبت های از دیگر بازیکنان تیمش خواسته بود تا تلاش بیشتری کنند تا همه فشارها روی مسی نباشد.ستاره آرژانتینی در این مورد و این مسئله که بارسلونا به مسی وابسته است، می گوید: « دوست داریم این شکلی باشد. ما یک تیم با بازیکنانی قوی داریم و این تیم به هیچ بازیکنی وابسته نیست. بارسلونا همیشه اینگونه بوده و تیمی نیست که به تنها یک بازیکن وابسته باشد».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی