بازدید 2800

تکرار ماجرای زهرا نعمتی برای حسن تفتیان!

کد خبر: ۸۳۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 30 September 2018

رکورددار دوی ۱۰۰ متر ایران در فینال مرحله نخست لیگ برتر غیبت عجیبی داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، مرحله نخست لیگ برتر دوومیدانی طی روزهای اخیر در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شد. روز پنجشنبه فینال دوی ۱۰۰ متر در حالی به پایان رسید که نامی از حسن تفتیان در میان شرکت کنندگان نبود. در ابتدا اخبار اینطور به بیرون درز پیدا کرد که تفتیان نتوانسته رکورد خوبی ثبت کند و به فینال نرسیده است.

با این حال این دونده سرعتی ایران که در بازی های آسیایی عنوان ششمی را کسب کرد، صبح پنجشنبه در مرحله مقدماتی توانسته مجوز حضور در فینال را به دست آورد؛ اما به شکل عجیبی در فینال حاضر نشد.حالا مشخص شده که دقیقا ماجرایی که باعث شد زهرا نعمتی در بازی های آسیایی از ادامه مسابقات بازبماند، برای تفتیان در لیگ برتر ایران تکرار شده است. رضا قاسمی با رکورد ۱۰.۴۵ قهرمان دوی ۱۰۰ متر شد، در حالی که ضعیف ترین رکوردهای تفتیان هم از این بالاتر بوده و او مسلما می توانست عنوان نخست این ماده را برای تیمش کسب کند.

ماجرا از این قرار است که تفتیان به دلیل اطلاع اشتباه از ساعت فینال زمانی خودش را به پیست رسانده که مسابقه تمام شده بود! گویا فدراسیون دوومیدانی بعد از اعلام اولیه ساعت مسابقات، یکی، ۲ روز قبل از آغاز لیگ برتر در ساعت ها تغییراتی به دلیل پخش زنده تلویزیونی به وجود آورده که تفتیان از آن خبر نداشته است.بدین ترتیب قهرمان دوی ۱۰۰ متر سال ۲۰۱۷ آسیا هیچ عنوانی در هفته نخست لیگ برتر کسب نکرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار