بازدید 1193
هاشمی رفسنجانی مطرح کرد؛

لزوم توازن‌ در منابع مالی شهری

کد خبر: ۸۳۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 30 September 2018

رئیس شورای شهر تهران گفت: توازن‌ در منابع مالی به معنای این است که هر هزینه‌ای، باید منابعی از جنس خود داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در نودمین‌ جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، ضمن تبریک روز آتش نشان‌ اظهار کرد: روز گذشته 13 خودرو که برای آتش نشانی‌ خریداری‌ شده بود به این سازمان تحویل داده شد تا با استفاده از تجهیزاتی‌ که دارند قادر به اطفای حریق در ارتفاع 35 تا 65 متر باشند.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به بررسی لایحه برنامه سوم توسعه شهری در کمیسیون‌های شورای شهر گفت: در طول 2 ماه آینده این لایحه بررسی می‌شود و در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این برنامه باید به منابع پایدار مالی توجه کرد، گفت: منابع پایدار به منابعی گفته می‌شود که از جنس فروش دارایی‌ها نباشد.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: نباید نامتوازن‌ بودن منابع باعث عدم تعادل در بودجه شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: اگر امروز شاهدیم که در تأمین تجهیزات و یا واگن‌های مترو و همچنین تجهیزات آتش نشانی‌ نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، علت آن نامتوازن بودن بودجه شهرداری است.

وی با تأکید بر اینکه توازن‌ در منابع مالی به معنای این است که هر هزینه‌ای، باید منابعی از جنس خود داشته باشد، تصریح کرد: مثلاً هزینه تونل‌ و پل باید توسط کسانی تأمین شود که از آن استفاده می‌کنند.

هاشمی رفسنجانی در پایان گفت: امیدوارم با تلاش‌ کمیسیون‌های تخصصی شورا این دو ویژگی‌ توازن در ساختار مدیریت شهری نهادینه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار