بازدید 7398

راننده تاكسي اينترنتي تعرض به زن بيمار را انكار كرد

کد خبر: ۸۳۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 30 September 2018

راننده تاکسی اینترنتی که به اتهام تعرض به زن بیمار بازداشت شده‌بود، روز گذشته پشت در‌های بسته دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد و جرمش را انکار کرد.

به گزارش جوان، بیست‌و‌سوم شهریور سال ۹۶، زن جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۰۳‌گاندی از راننده تاکسی اینترنتی به اتهام تعرض شکایت کرد.

لیلا ۲۷‌ساله در طرح شکایتش گفت: «چند روز قبل از شیراز برای درمان بیماری‌ام به تهران آمدم و به خانه یکی از بستگانم در خیابان دماوند رفتم. فردای آن روز در یکی از بیمارستان‌های تهران برای انجام عمل جراحی بستری شدم. چند روزی از عمل جراحی‌ام گذشت و بعد از بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شدم و برای استراحت به خانه اقوامم رفتم. کمی که بهتر شدم تصمیم گرفتم به شیراز برگردم و بعدازظهر حوالی ساعت‌۶ برای رفتن به فرودگاه تاکسی اینترنتی گرفتم. دقایقی بعد یک خودروی پراید سفید رنگ که راننده‌اش مرد جوانی بود، آمد. می‌خواستم صندلی عقب سوار شوم که راننده گفت: صندلی عقب خراب است و خواست روی صندلی جلو بنشینم، قبول کردم و بعد از مسافتی احساس کردم راننده حالت عادی ندارد تا اینکه دور از انتظار درخواست رابطه کرد!»

شاکی در ادامه گفت: «خیلی تعجب کردم، چون تاکسی اینترنتی گرفتم به خاطر اینکه قابل اعتماد بود! وقتی مقاومت کردم راننده مسیرش را به سمت لویزان تغییر داد و در مکانی خلوت با تهدید چاقو....»

با طرح این شکایت مأموران بلافاصله راننده ۲۲‌ساله را در شهرک کاروان شناسایی و بازداشت کردند. پسر جوان که دارای سابقه نزاع، درگیری و شرب خمر داشت در شرح ماجرا گفت: «روز حادثه بعد از درخواستی که در برنامه تاکسی اینترنتی آمد به آدرس اعلام شده رفتم. مسافر را که زن جوانی بود سوار کردم، اما به خاطر مصرف حشیش حالت عادی نداشتم به همین خاطر از اتوبان امام علی (ع) به چهارراه استقلال رفتم و نزدیکی‌های منطقه شیان در یک جاده خاکی ماشین را متوقف کردم و....»

متهم در ادامه گفت: «اصرار کردم تا زن جوان سوار ماشین شد که او را به فرودگاه برسانم تا اینکه طی مسیر جلوی دکه‌ای توقف کردم تا سیگار بخرم که هنوز به دکه نرسیده شاکی از ماشین پیاده شد و فرار کرد.»

پسر جوان از استخدامش در تاکسی اینترنتی گفت: «برای استخدام برگه سوءپیشینه خواستند. به خاطر سوابقم نمی‌توانستم آن برگه را تحویل دهم به همین دلیل برنامه‌ای که در گوشی‌ام بود قطع شد. دوباره به دفتر تاکسی اینترنتی مراجعه کردم که گفتند باید برگه سوءپیشینه را برایشان ببرم. ناامید برگشتم که در راه چند جوانی که برای استخدام راننده تاکسی اینترنتی در دستشان پلاکارد بود را دیدم. با یکی از آن‌ها صحبت کردم و قرار شد گواهینامه یکی از اقوام یا دوستانی که می‌شناسم را ببرم تا مشکلم حل شود. قرار شد فقط عکس گواهینامه و کارت ماشین و بیمه آن فرد را برای آن جوان بفرستم. بلافاصله آن کار را انجام دادم و تا شب برنامه تاکسی اینترنتی در گوشی‌ام وصل شد.»

بعد از اقرار‌های متهم، پسر جوان به اتهام تجاوز به عنف با تهدید چاقو و آدم‌ربایی روانه زندان شد و پرونده بعد از صدور کیفرخواست و کامل شدن تحقیقات به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز پرونده روی میز هیئت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی زالی قرار گرفت. با اعلام رسمیت جلسه در پشت در‌های بسته وکیل شاکی در غیاب موکلش در جایگاه قرار گرفت و با شرح ماجرا برای متهم درخواست اشد مجازات کرد.

سپس متهم که با قرار وثیقه آزاد بود در جایگاه ایستاد و خلاف اظهاراتش گفت: «همه اظهاراتم تحت فشار‌های بازجویی بوده و جرمی مرتکب نشدم. آن روز از مسیری به سمت فرودگاه می‌رفتم که بسیار شلوغ بود و محل خلوتی نبود. شاکی دروغ می‌گوید و قصد اخاذی داشته است.»

در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
توی این مملکت همه چی رو می شه دور زد، چیزی هست که نشه؟!؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!!!
واقعا جالبه برام
با قرار وثیقه آزاد بود
داستانهای تکراری همه کار میکنند بعدم انکار میکنند قانون هم پشتشونو میگیره

برید از کشورهای غربی یاد بگیرید که به خاطر متلک گفتن یارو رو زندانی میکنند
چه جالب - یعنی می شه به همین راحتی همه چیز رو انکار کرد!!!!
این تاکسی های اینترنتی هیچ مسئولیت و قانونی ندارند و فقط نقش دلال رو دارند یه دلالی شیک و باکلاس
راننده را هرچه زودتر اعدام کنید
به موجب یک اصل حقوقی : انکاربعدازاقرار مسموع نیست ، لذا نفعی برای متهم ندارد...( مگر درموارد بسیار استثنایی که متهم بتواند دروغ بودن اقرارقبلی رااثبات کند ، مثلا شاهد بیاورد..) .ولی نکته قابل تامل ، آزادبودن متهم ( با توجه به اتهام سنگین تجاوز به عنف وداشتن سوابق کیفری ) باقرار وثیقه است...؟ این کار به هردلیل صورت گرفته باشد هم باعث تجری متهم می شود وهم افراد شرور که ترسی ازاین جنایات به خودراه نمی دهند واین جرائم هرروزه تکرار می شود...چه خوب است که روابط عمومی دادگاه های کیفری یک استان تهران به این سوال پاسخ دهد..
این داستان قدیمیه
خدا رو شکر هر چی توی این مملکت نداریم ولی امنیت مثال زدنی (!!!) داریم !!!؟!؟!!؟؟!
تاكسيهاي اينترنتي هيچ نظارتي روش نيست يه كسايي به عنوان راننده آدم ميبينه!!!! من كه يه مرد هستم ميترسم سوار بشم چه برسه به خانما!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار