بازدید 2022

دستگیری کلاهبردار فراری ۲۴۵ میلیارد تومانی

کد خبر: ۸۳۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 29 September 2018

ريیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری کلاهبردار متواری خبر داد که پس از کلاهبرداری بیش از ۲۴۵میلیارد تومان از شهر تهران متواری شده بود.

به گزارش قانون، سردار علیرضا لطفی در توضیح این خبر گفت: پرونده‌ای از اواخر شهریور سال جاری به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن صاحب یک طلافروشی در منطقه تهرانپارس - خیابان فرجام پس از دریافت بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان از بیش از ۴۰۰۰ نفر از شهروندان ، متواری شده بود .در تحقیقات از مالباختگان مشخص شد که متهم پرونده به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود ماهانه اقدام به دریافت پول از مالباختگان کرده و در مجموع با تحصیل بیش از ۲۴۵ میلیارد تومان متواری شده است .

مالباختگان مبالغ مختلفی را به متهم پرداخته کرده به گونه ای که حتی مالباخته ای در شکایت خود عنوان داشته است که به واسطه اطمینانی که به متهم داشته بیش از چهار میلیارد تومان پول به وی پرداخت کرده است!

اقدامات ویژه پلیسی جهت دستگیری این متهم انجام شد و سرانجام متهم پرونده در مورخه سوم مهر ۹۷ دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

در حال حاضر قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی