بازدید 3109
گزارش

چهارگله رویایی مهاجم ایرلندی برای تراکتور؛استوکس بوی جام می دهد

استوکس با احتساب دو گلی که در جام حذفی وارد دروازه نفت آبادان کرده جمعا 9 گل برای تراکتور به ثمر رسانده است تا بهترین آمار را در بین مهاجمان لیگ ایران داشته باشد. این نیروی بی مهار گلزنی ممکن است تراکتور را به بزرگترین آرزوی لیگ برتری اش برساند
کد خبر: ۸۳۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶ 29 September 2018

قاطع ترین پیروزی این فصل از رقابت های لیگ برتر تحت تاثیر نمایش درخشان بازیکنی قرار گرفت که حالا به نظر می رسد بهترین خرید این فصل لیگ برتر بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بازیکن سابق آرسنال در مسابقه تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان پوکر کرد و با زدن چهار گل مهم ترین نقش را برای رسیدن تیمش به جمع مدعیان داشت. این بازیکن سی ساله امروز موفق شد به لطف چهارگلی که به ثمر رساند به صدر جدول بهترین گلزن لیگ برسد ولی مهم تر کیفیتی بود که این بازیکن ایرلندی از خود نشان داد.

آنتونی در لحظه گل دوم و سوم درخشان است. گل دوم روی یک چرخش استادانه و ضربه مهلک با پای چپ؛ گل سوم نفوذ به محوطه جریمه، دریبل مدافع حریف با یک حرگت یک پا دو پا و ضربه نهایی نرم با پای راست. او گل اول را از روی نقطه پنالتی و گل چهارم را روی خوش شانسی به ثمر رساند که البته مستحق این شانس بود. او با پایه گذاری این برد شش گله جوری تی تی ها را از خود به بی خود کرد که یکی از آنها با حضور در پیست ورزشگاه یادگار خود را به این ستاره ایرلندی رساند و با اصرار و سماجت پیراهن شماره 28 را از تن او خارج کرد تا استوکس در شب فراموش نشدنی پوکرش برهنه به رختکن برود.

او با لهجه انگلیسی خاص در پایان مسابقه هم پاسخگوی خبرنگاران بود و اعلام کرد هدفش اجرای بهترین بازی ممکن برای هواداران تراکتور است. استوکس با احتساب دو گلی که در جام حذفی وارد دروازه نفت آبادان کرده جمعا 9 گل برای تراکتور به ثمر رسانده است تا بهترین آمار را در بین مهاجمان لیگ ایران داشته باشد. این نیروی بی مهار گلزنی ممکن است تراکتور را به بزرگترین آرزوی لیگ برتری اش برساند؛ کاری که گلزنان بزرگی مثل لوسیاو ادینیو هم از پس آن برنیامدند.

چهارگله رویایی مهاجم ایرلندی برای تراکتور؛استوکس بوی جام می دهد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار