بازدید 2850

ذوب آهن10نفره باپنالتی دقیقه93ازباخت خانگی فرار کرد

کد خبر: ۸۳۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 28 September 2018

هفته هشتم لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران ازساعت 18:15 امروز (جمعه) با انجام دو دیدار همزمان در شهرهای اصفهان و قائمشهر پیگیری شد که در پایان این مسابقات هر دو دیدار به نتیجه مساوی ختم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از زیباترین بازی های هفته هشتم لیگ برتر در اصفهان رقم خورد که دو تیم ذوب آهن و صنعت نفت به دیدار یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی دو بر دو به کار خود پایان دادند. اکبر ایمانی، طالب ریکانی، گابریل ارناندز و رحیم زهیوی چهار گل این دیدار را برای دو تیم به ثمر رساندند.

شرح گل ها:

ذوب آهن 0 نفت آبادان 1(دقیقه 20، طالب ریکانی): یک ضربه ایستگاهی در بهترین زمان ممکن نصیب آبادانی ها شد و طالب ریکانی نیز پشت توپ ایستاد و شوت محکم خود را به سوی دروازه ذوبی ها شلیک کرد اما برخورد توپ با پاس یکی از مدافعان ذوب و تغییر جهت آن باعث شد تا توپ به گوشه دروازه تیم میزبان وارد شد.

ذوب آهن 0  نفت آبادان 2(دقیقه 28، اکبر ایمانی): یک شوت دیگر در این دقیقه دومین گل را برای تیم مهمان به دنبال داشت. این بار اکبر ایمانی ضربه سنگین خود را روانه دروازه ذوبی ها کرد و توانست دومین گل را به ثمر برساند.

ذوب آهن 1 نفت آبادان 2 (دقیقه 55، ادی گابریل ارناندز): بالاخره یکی از حملات ذوبی ها جواب داد و آنها توانستند دروازه حریف را باز کنند. ارسال به موقع ماریون با ضربه سر دیدنی ارناندز برای اولین بار در این دیدار دروازه گردان را باز کرد.

ذوب آهن 2 نفت آبادان 2 (دقیقه 93، رحیم زهیوی: ذوب آهن که تنها ثانیه هایی با شکست خانگی فاصله داشت با پنالتی زهیوی از باخت فرار کرد تا نمازی همچنان به ابقا امیدوار باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل