بازدید 2553

گرشاسبی:برانکو و خارجی‌ها 5ماه است هیچ پولی نگرفته‌اند

کد خبر: ۸۳۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶ 27 September 2018

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو و دیگر خارجی‌های تیم پنج ماه است هیچ پولی نگرفته‌اند و مشکلات ارزی کمرمان را شکسته است.

به گزارش تابناک ورزشی، حمیدرضا گرشاسبی پس از تساوی دربی اظهار داشت: همیشه دربی‌ از حساسیت خاصی برخوردار است بچه‌های ما همه با تمام توان بازی کردند استقلال هم چیزی برای از دست دادن نداشت. در حال حاضر بیشتر تمرکز ما روی بازی با السد است و امیدواریم آنجا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه دربی بی‌کیفیتی را شاهد بودیم، گفت: بحث‌های فنی را باید برانکو و مربیان پاسخ دهند همانطور که می‌دانید ما یک سال است از جذب بازیکن محروم هستیم و اگر کسی آسیب ببیند به زور ۱۱ نفر می‌شویم. در حال حاضر تنها نماینده ایران در آسیا هستیم و همه بچه‌ها با چنگ و دندان تیم را به این مرحله رسانده‌اند و بیشتر تمرکزشان روی دیدار آینده است. سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه حسین ماهینی رباط صلیبی پاره کرده است، گفت: ماهینی آسیب دیده بود اما امروز او را به بازی رساندند. هنوز درصد آسیب‌دیدگی‌اش را اعلام نکرده‌اند و امیدوارم چیز خاصی نباشد. اما این را هم باید بگویم که سیدجلال ستاره میدان بود و نشان داد که حقش ضایع شده است.

گرشاسبی در مورد بالا رفتن قیمت دلار و مشکلات برای این باشگاه گفت: باید بگویم مشکلات کمر ما را شکسته است. باید از برانکو و خارجی‌های تیم تشکر کنم پنج ماه است که یک ریال هم نگرفته‌اند. آنها به عشق پرسپولیس مانده‌اند در حالیکه همین الان هم می‌توانند ایران را ترک کنند و تمام مطالبات خود را هم بگیرند. سلطانی‌فر وزیر ورزش هم دنبال این کار است که امیدوارم بانک مرکزی فکری کند چون اگر مشکلات حل نشود این همه هوادار ضرر خواهند کرد. امیدوارم دوستانی که جدیداً به بانک مرکزی آمده اند این موضوع را در اولویت کار خود قرار دهند چون ارز آزاد خریدن هم برای ما ممنوع است فعلاً رفاقتی کار را جلو می‌بریم که اگر بازی با السد را هم رد کنیم بخشی از مشکلات ارزی‌مان حل خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار