بازدید 8216

دخالت پلیس برای پایان‌دادن به درگیری دانش‌آموزان

کد خبر: ۸۳۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 27 September 2018

درگیری فیزیکی شدید 150 نفر از دانش آموزان یک دبیرستان در انگلیس ده‌ها تیم پلیس ضد شورش به همراه سگ های مخصوص را به محل درگیری کشاند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درگیری فیزیکی شدید بین دانش آموزان دبیرستانی در انگلیس موجب دخالت پلیس برای پایان دادن به این درگیری شد. پس از اعلام وقوع این درگیری شدید چندین تیم پلیس به همراه سگ های مخصوص با دهها ماشین پلیس، ون و آمبولانس به دبیرستان "فیر وال" واقع در یورک شر جنوبی اعزام شدند.

بنا به ادعای شاهدان عینی حدود 150 دانش آموز در این درگیری شرکت داشتند. در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است تلاش ماموران پلیس با کمک سگ ها را برای خاتمه دادن به درگیری نشان می دهد. این درگیری که در ساعت 1 بعدظهر آغاز شده بود جراحت 2 نفر از دانش آموزان را در پی داشت. بنا به گزارش پلیس دو دانش آموز در اثر این درگیری دچار جراحت شدند که در صحنه توسط اورژانس پزشکی مورد معاینه و درمان قرار گرفتند.

یکی از شاهدان عینی در این باره گفت: " پس از وقوع درگیری دو خودروی ون پلیس ضد شورش به همراه سگ های پلیس در صحنه حاضر شدند. دانش آموزان و والدین آنها تلاش می کردند از موانع فلزی بالا بروند. حدود 100 تا 150 نفر در این دعوا حضور داشتند.

سخنگوی پلیس " یورک شر جنوبی در این باره گفت: " ما گزارشی در خصوص وقوع یک مجادله فیزیکی را در یکی از دبیرستان های منطقه دریافت کردیم. بلافاصله نیروهای پلیس در محل حادثه حضور پیدا کردند. هیچ فردی در این درگیری دجار جراحت جدی نشد. همچنین هیچ فردی توسط پلیس بازدداشت نشد. ماموران ما هنوز در محل درگیری حضور دارند."

گفتن است؛ در حالی وقوع این درگیری دسته جمعی در یکی از دبیرستان های انگلیس خبرساز می شود که چندی پیش نیز یک درگیری مشابه میان تعدادی از دانش آموزان انگلیسی در یکی از خیابان های این کشور خبرساز شده بود. در آن درگیری دسته جمعی نیز حدود 70 دانش آموز حضور داشتند که با مشت و لگد در پیاده روی یکی از خیابان های منطقه "اوکسبریج" در غرب لندن به جان یکدیگر افتاده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار