بازدید 2680
گزارش

لیگ دسته یک 16تیمی شد؛با 3سهمیه سقوط !

در پایان فصل دو تیم برتر جدول لیگ برتری و سه تیم انتهای جدول دسته دومی می شوند. از این هفته بازی های دسته اول با حضور 16 تیم دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 27 September 2018

تیم فوتبال سیاه جامگان هم از جدول مسابقات لیگ یک کنار گذشته شد تا این تیم هم مانند نفت تهران دیگر در بازی ها حضور نداشته باشد و به سرنوشتی مشابه ابومسلم خراسان دچار شود.

به گزارش تابناک ورزشی، با شروع رقابت های لیگ یک که مانند سال های گذشته 18 تیمی فصل جدید خود را آغاز کرد، تیم نفت تهران به دلیل عدم حضور در دو مسابقه خودبا نتیجه سه بر صفر بازنده شد تا از جدول کنار گذاشته شود. دیگر تیمی که خطر کنار گذاشته شدن از جدول را احساس می کرد، سیاه جامگان بود که در دیدار برابر اروند کارون در خرمشهر به دلیل مشکلات مالی حاضر نشده بود و در دیدار برابر ملوان بندرانزلی هم مسئولان سازمان لیگ به آنها اجازه بازی ندادند تا کمیته انضباطی در مورد این دیدار و نتیجه آن تصمیم گیری کند؛در صورت اعلام نتیجه 3 بر صفر، سیاه جامگان هم از جدول لیگ یک کنار گذاشته می شود که رئیس کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ همین خبر را تایید کرد.

اگر چه دو تیم از رقابتهای دسته اول باشگاه های کشور کنار گذاشته می شوند ، اما در انتهای فصل طبق آیین نامه سه تیم به دسته دوم سقوط خواهند کرد. این به این دلیل است که فدراسیون فوتبال می خواهد در ادامه مسیر باز هم بازی های دسته اول را با حضور 16 تیم برگزار کند. 16 تیمی کردن بازی های دسته اول از اهداف آتی فدراسیون فوتبال بود که با کناره گیری نفت تهران و کنار گذاشتن تیم مشکی پوشان این امر بی هیچ زحمتی محقق شد. در پایان فصل دو تیم برتر جدول لیگ برتری و سه تیم انتهای جدول دسته دومی می شوند. از این هفته بازی های دسته اول با حضور 16 تیم دنبال خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل