بازدید 2706

روحانی به تهران بازگشت

کد خبر: ۸۳۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 27 September 2018

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (پنجشنبه - ۵ مهر) از سفری سه روزه به نیویورک برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به تهران بازگشت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی طی مراسمی رسمی از سوی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری و علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبری و جمعی از اعضای کابینه دولت در پاویون فرودگاه مهرآباد مورد استقبال قرار گرفت.

روحانی در جریان این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با سران ۱۳ کشور دنیا از جمله روسای جمهور بولیوی، کوبا، فرانسه، سوئیس و ونزوئلا و نیز نخست وزیران ارمنستان، بلژیک، انگلستان، نروژ، مالزی، ژاپن و ایتالیا و رئیس اجرایی دولت افغانستان دیدار کرد و به تبیین مواضع صریح جمهوری اسلامی ایران در قبال مسائل دوجانبه و بین المللی پرداخت.

دیدار با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، مدیر صندوق بین المللی پول و رییس کمیته بین المللی المپیک، سخنرانی در اجلاس صلح برای بزرگداشت نلسون ماندلا، حضور در نشستی با حدود ۲۰ نفر از نخبگان سیاست‌های خارجی آمریکا، جلسه با مدیران و چهره‌های ارشد رسانه‌های آمریکایی، مصاحبه با شبکه تلویزیونی NBC آمریکا و مصاحبه مشترک با شبکه تلویزیونی CNN و PBS آمریکا از جمله مهمترین برنامه‌های رئیس‌جمهوری در این سفر سه روزه بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان