بازدید 2406
سوژه

آیا پرسپولیس برانکو، حکم اخراج شفر را امضا می کند؟

کد خبر: ۸۳۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 27 September 2018

در آستانه دربی 88 که امروز برگزار می شود، شایعه اخراج وینفرد شفر در صورت باخت در این بازی هم قوت گرفته است. شایعه ای که البته مسئولان استقلال آن را رد می کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، دربی ۸۸ عصر امروز برگزار خواهد شد و سرخابی ها دوباره برای دیداری مهیج در برابر یک دیگر صف آرایی می کنند. شفر و شاگردانش که تا اینجای فصل نتایج قابل قبولی کسب نکرده اند به پیروزی در این دیدار نیاز مبرمی دارند. پیروزی برای شفر آنقدر مهم است که از هم اکنون زمزمه های اخراجش در صورت نتیجه نگرفتن برابر تیم برانکو شدت گرفته است.البته مسئولان استقلال هر کدام به نوعی تلاش کردند تا از میزان فشارها برای مربی آلمانی در آستانه این دیدار حساس بکاهند و تاکید داشتند که چنین شایعه ای صحت ندارد و هیچ به شفر اولتیماتوم نداده است.

امیرحسین فتحی در یک گفت و گو اخیرا تاکید کرد که مدیران استقلال به شدت پشت سر شفر ایستاده اند و فارغ از هر نتیجه ای که مقابل پرسپولیس به دست آید از او حمایت می کنند. اصغر حاجیلو، سرپرست تیم هم در مصاحبه ای دیگر بر همین موضع تاکید داشته و گفت که استقلالی ها همچنان به شفر اعتماد دارند و مطمئنند که این مربی می تواند تیم را از مشکلات فعلی خارج کند.

با این اوصاف به نظر می رسد که هر نتیجه ای در دربی به دست آید شفر همچنان سرمربی استقلال خواهد ماند. اما در هر حال، این بازی در حکم یک شمشیر دو لبه برای سرمربی کهنه کار آلمانی عمل خواهد کرد؛ پیروزی در این دیدار یعنی بازیافتن بخشی از محبوبیت از دست رفته در هفته های اخیر و شکست در این دیدار یعنی کاسته شدن از میزان محبوبیت و یک گام دیگر نزدیک تر شدن به در خروج از باشگاه استقلال.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار