بازدید 2719

پشت پرده عدم توافق تراکتور با رامین رضاییان

گفته می شود او قصد داشت با تراکتوری ها قرارداد یک ساله منعقد کند و همچنین مبلغ پیشنهادی وی نیز تا حدودی نجومی بود و همچنین رامین پاسخ قطعی به پیشنهاد تراکتوری ها نداد چرا که احتمال می داد با پیشنهادهایی از اروپا مواجه شود.
کد خبر: ۸۳۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 27 September 2018

پس از گذشت چند هفته از مذاکرات رامین رضاییان و باشگاه تراکتورسازی، مدیرعامل این تیم درباره عدم حضور این بازیکن در تراکتور شفاف سازی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رامین رضاییان یکی از بازیکنان مدنظر باشگاه تراکتورسازی بود و تی تی ها تلاش زیادی برای سرخپوش کردن این ستاره انجام دادند اما پس از چند جلسه دیدار، مذاکرات طرفین به بن بست خورد و حالا به نظر می رسد ماجرای حضور دفاع راست ملی پوش در تراکتور منتفی شده است. علیرضا اسدی در این باره گفت: من از شما می پرسم آیا درست این است که بازیکن هرچقدر خواست را بدهیم؟ ما دوست داریم تمام ملی پوشان را جذب کنیم اما اینطور هم نیست که هر قیمتی گفتند ببندیم. ما قیمت مدنظرمان را گفتیم اما این اتفاق نیفتاد.

درخصوص رامین رضاییان گفته می شود او قصد داشت با تراکتوری ها قرارداد یک ساله منعقد کند و همچنین مبلغ پیشنهادی وی نیز تا حدودی نجومی بود و همچنین رامین پاسخ قطعی به پیشنهاد تراکتوری ها نداد چرا که احتمال می داد با پیشنهادهایی از اروپا مواجه شود. حتی خبرهایی از درخواست پادرمیانی او توسط پیشکسوت های پرسپولیس برای بازگشت به این تیم شنیده می شد. حالا این مدافع راست تکنیکی پس از درخشش در تیم ملی، بدون تیم مانده و فعلا با مربی خصوصی تمرین می کند. شاید رامین تا نیم فصل به هیچ تیمی نرود و در بازار نقل و انتقالاتی زمستانی تصمیم جدیدی بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان