بازدید 3650

تصمیم قطعی پوگبا برای انتقال به بارسلونا

کد خبر: ۸۳۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 26 September 2018

دیلی میل مدعی شد که پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد به ژوزه مورینیو اعلام کرده که قصد دارد باشگاه را ترک کرده و راهی بارسلونا شود.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق ادعای این نشریه، قهرمان جام جهانی در تابستان با مورینیو و اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه وارد مذاکره شده و اعلام کرده که قصد جدایی از این تیم و پیوستن به بارسلونا را دارد. یونایتد شب گذشته مقابل دربی کانتی به میدان رفت و در پنالتی ها مقابل این تیم شکست خورد و حذف شد و پوگبا که از روی سکوها شاهد بازی بود، پس از بازی متوجه شد که از کاپیتان دومی تیم نیز کنار گذاشته شده است.

تصمیم قطعی پوگبا برای انتقال به بارسلونا

طبق ادعای پل هرست از نشریه تایمز، مورینیو با مدیران تیمش صحبت کرده و آنها را از تصمیمش در قبال پل پوگبا مطلع ساخته است و سرمربی پرتغالی شایعات در این رابطه را تایید کرده است.در حقیقت، رفتار پوگبا در ابتدا باعث نگرانی کادر فنی منچستر شده و اعلام درخواست جدایی، باعث خواهد شد که او دیگر کاپیتان تیمش نباشد. مینو رایولا، ایجنت پوگبا درباره جزئیات نیز با مسئولین بارسلونا به توافق رسیده ولی وودوارد می‌خواهد ستاره 25 ساله را حفظ کند. در حقیقت پوگبا از منتقدین سبک دفاعی مورینیو است و این موضوع را پس از تساوی 1-1 مقابل ولورهمپتون نیز اعلام کرده بود.

او گفته بود:" ما اینجا هستیم که حمله کنیم. تیم‌ها وقتی با یک منچستریونایتد هجومی روبرو می‌شوند می‌ترسند. این اشتباه ما بود. 1-0 جلو بودیم و همه چیز برایمان خوب بود. سپس تلاش کردیم دفاع کنیم و ضد حمله بزنیم. دیگر مثل نیمه اول هجومی نبودیم و حریف را تحت فشار قرار ندادیم. ما در الدترافورد هستیم و باید حمله می‌کردیم و فشار می‌آوردیم، مثل بازی با تاتنهام، لیورپول، چلسی و آرسنال فصل گذشته. وقتی اینطور بازی می‌کنیم کار راحت تر است."

حالا که اختلاف بین پوگبا و مورینیو بالا گرفته، انتخاب دشوار به وودوارد تعلق دارد که بین مورینیو و پوگبا انتخاب کند. یونایتد نتوانسته آنطور که باید خوش بدرخشد و مورینیو در موضع ضعف قرار دارد و پوگبا همچنان بین بازیکنان و هواداران شخصیتی محبوب است. در حقیقت هواداران نیز با خواسته پوگبا موافق هستند. آنها دوست دارند تیمشان هجومی باشد و حمله کند. با این حال مورینیو عملگراست و اگر در چند هفته آینده پیروزی به دست نیاورد، گلیزرها باید به این فکر کنند که پوگبا را با یک مربی جدید برای فصل آینده داشته باشند یا سوپراستار خود را بفروشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار