بازدید 2189

جنگ تمام عراقی در میانه میدان دربی ایرانی

کد خبر: ۸۳۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 25 September 2018

میانه میدان داربی ۸۸ رنگ عراقی به خود می گیرد و باید منتظر جنگ همه جانبه رسن و طارق بود.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس و استقلال خود را آماده دیدار حساس هفته هشتم رقابت های لیگ برتر می کنند. در این دیدار که شهرآورد پایتخت است دو تیم پر طرفدار پایتخت در ورزشگاه آزادی و در حضور طرفداران پرشور خود به مصاف هم می روند.

آنچه این داربی را متفاوت و خاص تر از هر داربی دیگر کرده است حضور دو بازیکن عراقی در ترکیب دو تیم است.طارق همام و بشار رسن که مدتها است در تیم های ملی عراق با همدیگر همبازی هستند این بار مجبور هستند که رودروی همدیگر به میدان روند و این باعث می شود تا داربی ۸۸ از جذابیت خاصی برخوردار باشد.

بشار رسن در فصل جاری از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده است. این هافبک عراقی با جنگندگی و تلاش زیادی در میانه میدان بازی می کند و در دو سه دیدار اخیر تیمش از بهترین ها بوده است. و اما از طرف دیگر طارق همام با وجود آنکه تنها چند دیدار با پیراهن آبی پوشان به میدان رفته اما نشان داده که کیفیت بالایی دارد. همام با وجود آنکه هافبک بازیساز است اما در همه نقاط زمین حضور دارد و با جنگندگی و تلاش زیادی بازی می کند. سبک بازی این دو بازیکن عراقی درگیرانه است و هر دو یک نقش برعهده دارند. میانه میدان داربی ۸۸ رنگ عراقی به خود می گیرد و باید منتظر جنگ همه جانبه این دو بازیکن برای موفقیت تیم های خود در این بازی حساس بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل