بازدید 1510

آخرین وضعیت نیرو‌های حق التدریسی ماقبل ۱۳۹۰

کد خبر: ۸۳۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 25 September 2018

سخنگوی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: تاکنون پرونده ۳۷۰ نفر از نیروهای حق التدریسی ماقبل ۱۳۹۰ دانشگاه فنی و حرفه ای برای جذب بررسی شده است.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، حسین سلمانی در خصوص اقدامات انجام شده در رابطه با مشمولین بند (ذال) ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه(فرآیند جذب و استخدام نیروهای حق التدریسی ماقبل ۱۳۹۰ ) گفت: پس از ابلاغ قانون مذکور به دانشگاه با توجه به ماده ۱ قانون احکام دائمی کشور، موضوع در هیأت امنای دانشگاه مطرح و مقرر شد، دستورالعمل مربوطه تهیه و توسط کمیته منتخب هیات امنا به تایید و تصویب برسد.

وی ادامه داد: پس از انجام این امر، مراتب به وزارت علوم اعلام و جهت اخذ ردیف های استخدامی با سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی وزارت متبوع مکاتبه شد.

سخنگوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: همزمان دستورالعمل به مراکز تابعه جهت مشخص شدن واجدین شرایط ارسال شد که تاکنون پرونده ۳۷۰ نفر بررسی شده که پس از استعلام نظر گزینش و ثبت در سامانه «کارمندیران» جهت اخذ کد استخدامی و انجام مراحل تبدیل وضعیت معرفی خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: تقاضای سایر متقاضیان که مشمول آیین نامه و شرایط جذب نبوده اند نیز با همکاری هیأت امنای دانشگاه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور اداری و استخدامی در دست بررسی است.

سلمانی گفت: مدیران ستادی بالاخص ریاست دانشگاه با تمام توان پیگیر تعیین تکلیف تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی هستند. با عنایت به اینکه تاکنون برای نیروهای قراردادی دانشگاه فنی و حرفه ای کد شناسه از سازمان اداری و استخدامی اخذ نشده، نسبت به ورود اطلاعات همکاران در سامانه کارمندیران اقدام پذیرفت.

وی افزود: در حال حاضر برای ۶۰۰ نفر از کارکنان قراردادی کد شناسه اخذ شده و مابقی طی فرآیند انجام کار می باشد که پس از اتمام، امیدواریم با مساعدت مسوولین وزارت علوم و سازمان اداری و استخدامی کشور، برای این همکاران که بعضاً دارای سوابق خدمتی بالای ۱۰ سال می باشند، مجوز تبدیل وضعیت اخذ شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس