بازدید 2882

تیراندازی مرگبار پس از رجز‌خوانی مجازی

کد خبر: ۸۳۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 25 September 2018

جوان انتقام‌جو اسلحه به‌دست وارد قهوه‌خانه شد و 3برادر را به گلوله بست که در این حادثه هولناک یکی از برادرها به قتل رسید.

به گزارش همشهری، ساعت 22:50شنبه تلفن قاضی جنایی پایتخت به صدا در آمد و آن طرف خط مأمور کلانتری 161ابوذر آماده بود تا گزارش یک جنایت را اعلام کند. پس از این تماس، قاضی جنایی به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی پایتخت خود را به محل حادثه که قهوه‌خانه‌ای در جنوب پایتخت بود، رساندند.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که 3برادر در این حادثه تیر خورده‌اند که برادر بزرگتر(57ساله) جانش را از دست داده بود و 2 برادر دیگر که 42 و 37ساله بودند بر اثر شلیک گلوله زخمی شده بودند که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. آنطور که مشخص بود این 3برادر مدیر قهوه‌خانه بودند و عامل تیراندازی جوانی بود 27ساله که در همان محل زندگی می‌کرد.

به گفته شاهدان عامل این تیراندازی شب حادثه خودروی پژوی خود را مقابل قهوه‌خانه پارک کرده و پس از ورود به آنجا ناگهان سلاح کلت کمری را به سمت 3برادر نشانه گرفته و اقدام به تیراندازی کرده بود. تحقیقات نشان می‌داد که او 8گلوله شلیک کرده و وقتی هر 3برادر خون‌آلود روی زمین افتادند اقدام به فرار کرده بود.

با دستور قاضی جنایی تهران جسد قربانی به پزشکی قانونی منتقل شد اما در تحقیقات اولیه مشخص نبود که انگیزه قاتل از تیراندازی چه بوده است تا اینکه با انجام تجسس‌های میدانی حقایق ماجرا آشکار شد. ماجرا از این قرار بود که یک شب پیش از حادثه مقتول به همراه برادر و آشنایانش به مقابل هیئت عزاداری رفته بودند. وی در آنجا با قاتل بر سر اختلافاتی که داشتند درگیر شد و مقتول با مشت ضربه‌ای به‌صورت قاتل زد.

پس از آن افرادی که در آنجا بودند به طرفداری از مقتول، قاتل را کتک زده و بیرون کردند. این پایان ماجرا نبود چرا که آشنایان قاتل وارد پیج شخصی مقتول در اینستاگرام شده و شروع کردند به تهدید و رجزخوانی. آنها تهدید کردند که بالاخره او را تنها گیر آورده و انتقام می‌گیرند. رجزخوانی‌ها ادامه داشت تا اینکه قاتل نقشه انتقام‌جویی کشید.

او درحالی‌که اسلحه کلت کمری همراه داشت شب حادثه وارد قهوه‌خانه مقتول و برادرانش شد و آنها را به گلوله بست. پس از روشن شدن حقایق ماجرا، گروهی از کارآگاهان جنایی جست و جوی خود را برای دستگیری عامل این تیراندازی مرگبار آغاز کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار