بازدید 2517

کمترین آمار گلزنی از نقطه پنالتی در ده فصل اخیر

کد خبر: ۸۳۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 25 September 2018

در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر ایران دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا آمار گل های زده از نقطه پنالتی دو رقمی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، میثم کریمی بازیکن استقلال خوزستان در بازی برابر ذوب آهن اصفهان تنها گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در پایان هفته هفتم رقابت های فصل جاری، ۱۰ گل از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان شود. تعداد گل های به ثمر رسیده از روی نقطه پنالتی تا پایان هفته هفتم فصل جاری، در مقایسه با چند فصل گذشته، آمار کمتری را نشان داده و کمترین آمار گلزنی از نقطه پنالتی طی ده فصل گذشته می باشد.

تعداد گل های به ثمر رسیده در ۷ هفته نخست رقابت های فصل جاری در حالی به عدد ۱۰ رسید که این آمار در مقایسه با دوره زمانی مشابه در فصل گذشته، ۷ گل کمتر بوده و در مقایسه با لیگ برتر شانزدهم نیز ۶ گل کمتر را نشان می دهد. طی ده فصل گذشته، در دوره های دهم، سیزدهم و پانزدهم تا پایان هفته هفتم، ۱۲ گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده؛ در فصل های چهاردهم و نهم ۱۵ گل پنالتی به ثبت رسیده، و این آمار برای فص دوازدهم ۱۴ گل بوده و تا پایان هفته هفتم رقابت های لیگ برتر یازدهم، مثل فصل گذشته، ۱۷ گل از روی نقطه پنالتی برای تیم های مختلف به دست آمده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار