بازدید 2161

فعالیت بیش از 50 واحد پیام نور در کشورهای خارجی

کد خبر: ۸۳۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 24 September 2018

رئیس دانشگاه پیام نور از فعالیت بیش از 50 واحد این دانشگاه در کشورهای خارجی خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور در تلاش است واحدهای خود را در تمامی کشورها بخصوص کشورهای اسلامی توسعه بخشد.

به گزارش ایسنا،‌ دکتر محمدرضا زمانی در مجمع عمومی دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام که امروز با حضور سفرای کشورهای اسلامی در ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز، دانشگاه پیام نور را بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: در حال حاضر این دانشگاه 500 مرکز و واحد در سراسر کشور دارد و حدود 400 هزار دانشجو در سه مقطع کارشناسی،‌ کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه پیام نور مشغول تحصیل هستند.

وی در ادامه با اشاره به حضور حدود 4000 عضو هیات علمی در دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: سیستم آموزشی این دانشگاه یک سیستم آموزشی باز است که با شیوه آموزش ترکیبی دروس را ارائه می‌دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین افزود: شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور به گونه‌ای طراحی شده است که منابع درسی این دانشگاه در تمام سطح کشور به صورت یکسان ارائه می‌شود و امتحانات پایان ترم نیز به صورت همزمان و یکسان در همه رشته‌ها برگزار می‌شود. در واقع محتوای درسی دانشگاه پیام نور هم به صورت کتاب و هم به صورت محتوای الکترونیکی به دانشجویان در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دکتر زمانی خاطرنشان کرد: علاوه بر مراکز فعال داخل کشور بیش از 50 مرکز و نمایندگی دانشگاه پیام نور در سایر کشورها فعال‌اند و دانشگاه پیام نور به دنبال این است که هر علاقه‌مند به تحصیل را در سیستم آموزشی ایران و سایر مراکز دنیا را تحت پوشش آموزش‌های ترکیبی خود قرار بدهد.

رئیس دانشگاه پیام نور در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری مجمع عمومی دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام که امروز با حضور سفرای کشورهای اسلامی و مسئولان وزارت علوم در حال برگزاری است، این است که بتوانیم مراکز این دانشگاه را در سایر کشورها بخصوص کشورهای اطراف و اسلامی توسعه دهیم و تا به این شکل دانشجویان خارجی بیشتری جذب شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر