بازدید 2627

مذاکره با آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل بی‌معنا است

احمد سالک کاشانی
کد خبر: ۸۳۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 23 September 2018

احمد سالک در نشست علنی امروز (یکشنبه یکم مهرماه) در نطق میان دستور خود با بیان اینکه باید درس نصرت و پیروزی، ثبات قدم، صبر و استقامت، ایمان و عبادت، دشمن‌شناسی، تبلیغ دین، اخلاص، صداقت، شفافیت، امید به آینده، مقابله با جهل و فرهنگ و دوری از جهالت را از حرکت انقلابی و قیام‌لله حضرت اباعبدالله حسین(ع) آموخت، گفت: لازم است از مردم شریف ایران به‌ویژه مردم حوزه انتخابیه به دلیل حضور گسترده در مراسم عزاداری امام حسین(ع) و سَر دادن شعار "هیهات من ذله" تقدیر کنم.

رهبری فرمودند؛ "اگر ملت در دفاع‌مقدس پیروز نمی‌شدند ممکن بود ایران تا قرن‌ها رنگ خوشبختی را نبیند"

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی مصادف با هفته دفاع‌مقدس است، افزود: اساتید و معلمان فرهنگ جهاد و شهادت را تبیین کنند و دانش‌آموزان و دانشجویانی همچون "شهید محسن حججی" تربیت کنند. مقام معظم رهبری فرمودند؛ "اگر این ملت در دفاع‌مقدس پیروز نمی‌شدند ممکن بود ایران تا قرن‌ها رنگ خوشبختی را نبیند" اما در سایه رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در طول 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی جوانان مومن، شجاع، عالم، انقلابی، ولایت‌پذیر، مقام و امیدوار به آینده با اطمینان به قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌های کشور به گونه‌ای تربیت شده‌اند که توانسته‌اند قله‌های جهانی را فتح و تسخیر کنند.

افرادی از پشت تریبون مقدس مجلس رفع حصر سران فتنه را آرزو می‌کنند

وی تصریح کرد: باید به استکبار و مزدوران منطقه‌ که در 38 سال قبل توسط صدام با پشتبانی 28 کشور به ایران عزیز ما حمله کردند و فتنه‌های سال 78 و 88 را تحمیل و جنایاتی را مرتکب شدند تذکر بدهم و باید با ابزار تاسف کنم که از پشت همین تریبون مقدس افرادی رفع حصر سران فتنه را آرزو می‌کنند.

شرایط موجود مورد قبول مردم نیست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با یادآوری اینکه مجلس باید جایگاه اصلی خود را پیدا کرده و در این شرایط نامناسب اقتصادی نظارت خود را افزایش دهد و دولت را پاسخگو کند، افزود: شرایط موجود مورد قبول مردم نیست البته نباید به‌هیچ‌وجه زیر بار قرارداد ذلت‌بار FATF رفت.
عملیات کور گروه‌های تروریستی در رژه با صلابت نیروهای مسلح در اهواز ، نمونه‌ای دیگر از شکست مفتضحانه، خاری آمریکا، اسرائیل و عمال مزدور در منطقه است.

علیرغم مدیریت ضعیف و خود تحریمی با تکیه بر نیروهای انقلابی آینده درخشانی در پیش‌رو داریم

سالک با بیان اینکه جوانان و ملت شریف ایران دشمن را مایوس و به عقب‌نشینی وادار کرده‌اند و بارها سلطه جهانی طعم شکست را چشیده است، بنابراین علیرغم مدیریت ضعیف و خود تحریمی با تکیه بر نیروهای انقلابی آینده درخشانی در پیش‌رو داریم، اضافه کرد: عملیات کور جریان جنگ نیابتی گروه‌های تروریستی که در رژه با صلابت نیروهای مسلح در اهواز منجر به شهادت و مجروح شدن عده‌ای از هم‌وطنان شد را تسلیت و تبریک عرض می‌کنم، هرچند این اتفاق نمونه‌ای دیگر از شکست مفتضحانه، خاری آمریکا، اسرائیل و عمال مزدور در منطقه است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس اضافه کرد: امت با بصیرت و همیشه در صحنه نظام جمهوری اسلامی ایران با وحدت کلمه و حول محور ولایت هرگز تسلیم تحریم‌های ظالمانه و تحدیدهای استکبار جهانی نخواهند شد و با "هیهات منه ذلت" در مقابل آن‌ها مانند گذشته می‌ایستیم.

روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل توجه کافی به هدایت‌های رهبری داشته باشد

وی خطاب به رئیس‌جمهور تصریح کرد: باید به رئیس‌جمهور اعلام کنم که در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد توجه کافی به هدایت‌های مقام معظم رهبری داشته باشد چراکه فرمودند؛ "به مسئله برجام امید نبندید و قطع امید کنید و نگاه شک‌آلود داشته باشید." برجام هدف نیست وسیله است و نمی‌تواند منافع ملی را تامین کند.

مذاکره با امریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد منتفی است

سالک با بیان اینکه اکنون ممکن است در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد مذاکره‌ای صورت بگیرد که به طور قطع منتفی است چراکه مذاکره با آن‌ها معنا ندارد، اظهارکرد: امروز سران سلطه امریکا و صهیونیسم با تشدید تحریم‌های یک جانبه و جنایات در منطقه علیه مردم به پا خواسته یمن، فلسطین و سوریه تلاش می‌کنند و تحریم‌های ایران نیز به دلیل آن است که تیغ قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی و اسلام ناب جلوی سران آن‌ها قرار دارد لذا تلاش مذبوحانه تروریستی می‌کنند اما ما هیچ وقت مقاومت خود را تا محو اسرائیل رها نخواهیم کرد.
هشدار درخصوص بیکاری و مشکلات ناشی از آن

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر پرداخت حقآبه‌ها، خسارت‌ها و جلب اعتماد مردم، خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر نیرو، گفت: وضعیت تامین آب برای کشاورزان اصفهان بسیار نگران‌کننده شده، همچنین درخصوص بیکاری و مشکلات ناشی از آن هشدار می‌دهم چراکه عواقب آن بر عهده شماها است لذا بهتر است هرچه سریع‌تر به مطالبات کشاورزان پاسخ مثبت دهید.

وی همچنین خطاب به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، بیان کرد: مصوبات قانونی درخصوص "توزیع عادلانه آب" کم نداریم اما احساس می‌کنم دولت یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند مشکل مردم را سریع‌تر حل کند لذا به میدان نیامدن دولت به صورت جدی جای سوال است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه وضعیت معیشت مردم بسیار نگران‌کننده است، افزود: باید هرچه سریع‌تر با انتقال آب به فلات مرکزی، تکمیل سد تونل سوم بهشت آباد و تامین آب از خلیج‌فارس یا مکان‌های دیگر در راستای بی‌آبی مردم اقدام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل