بازدید 2605

غول‌کش‌های اهواز،ذوب آهن پرادعا را شکست دادند

کد خبر: ۸۳۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷ 22 September 2018

تیم بی ستاره استقلال خوزستان که در بازی های این فصل کاملا بی ادعا پا به میدان رقابت با تیمهای چندین میلیاردی گذاشته، امشب موفق شد ذوب آهن پرادعا را شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی،شاگردان یزدی که زمان زیادی از بازی را مشغول دفاع کردن بودند در نهایت توانستند با استفاده از یک ضدحمله و پنالتی دروازه حریف نامدار خود را فرو بریزند و بدین ترتیب عنوان اتفاق ویژه بازی را به نام خود بزنند.

تنها گل خوزستانی ها در این بازی از روی یک ضربه پنالتی به دست آمد. ضربه ای که توسط تعویض طلایی یزدی نصیب استقلال خوزستان شد. حسین پورحمیدی قطعا بهترین بازیکن دیدار تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان بود. گلر گمنام استقلالی ها بارها برابر حملات ذوبی ها مقاومت کرد و با واکنش های به موقع خود مانع فروریختن دروازه اش شد که آخرین فرصت ذوبی ها در موقعیت تک به تک را می توان خطرناک ترین آنها دانست.

شرح گل ها

استقلال خوزستان 1 ذوب آهن 0(دقیقه 76 میثم کریمی): ایوب کلانتری که با حرکت خطرناک یکی دو بازیکن حریف را از پیش برداشت در محوطه جریمه توسط گابریل هرناندز متوقف شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد. میثم کریمی نیز پشت این توپ ایستاد و توانست دروازه حریف را برای اولین بار باز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل