بازدید 3027

العربی ستاره الدحیل در رختکن پرسپولیس چه می‎کرد؟

الدحیل که با هدایت جمال بلماضی تبدیل به بهترین تیم منطقه خاورمیانه شده بود با جدایی عجیب او معلول را به عنوان سرمربی استخدام کرد و حالا کسب نتایج ضعیف در بازی امشب مقابل الغرافه ممکن است باعث پایان کار او بشود.
کد خبر: ۸۳۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 22 September 2018

نیمکت نشینی یوسف العربی آقای گل فصول گذشته لیگ قطر در مقابل پرسپولیس از دلایل انتقاد شدید به نبیل معلول سرمربی تیم الدحیل است.

به گزارش تابناک ورزشی، العربی که اصلیت مراکشی دارد در فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد و بعد از گذراندن دوران مصدومیت در دیدار سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس تنها دقایقی به میدان رفت. اما او امسال به عنوان مهمترین بازیکن تیم در غیاب یوسف المساکنی تونسی این فرصت را داشت تا به درخشش خود در میادین ادامه دهد اما بعد از مهار او در دیدار رفت توسط مدافعان پرسپولیس او در بازی برگشت هم فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و تنها دقایقی پس از گل سوم پرسپولیس در ترکیب الدحیل حاضر بود.

العربی بعد از سوت پایان بازی دقایقی را در رختکن پرسپولیس به سر برد و با بازیکنان سرخپوش خوش و بش مفصلی انجام داد. او در پاسخ به بازیکنان حریف درباره بازی نکردن گفت که مصدوم نبوده و با تصمیم فنی سرمربی به میدان نرفته است. العربی البته به طور رسمی اعتراضی به تصمیم معلول نکرده اما همین مساله ممکن است پایان کار این مربی تونسی را رقم بزند. الدحیل که با هدایت جمال بلماضی تبدیل به بهترین تیم منطقه خاورمیانه شده بود با جدایی عجیب او معلول را به عنوان سرمربی استخدام کرد و حالا کسب نتایج ضعیف در بازی امشب مقابل الغرافه ممکن است باعث پایان کار او بشود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان