بازدید 2368

سپاهان 3 فولاد 1/اولین بردخانگی سپاهان بعداز8ماه!

شاگردان قلعه نویی در یک مسابقه تعیین کننده موفق به کسب سه امتیاز شدند تا علاوه بر بازپس گیری رتبه دوم از پرسپولیس اولین برد خود را در نقش جهان هم کسب کرده باشند.
کد خبر: ۸۳۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 21 September 2018

تیم پرستاره و کهکشانی سپاهان که گرانترین تیم لیگ هجدهم لقب گرفته است ، سرانجام در خانه و ورزشگاه نقش جهان موفق به کسب اولین پیرزی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، امشب شاگردان امیر قلعه نویی موفق به شکست فولادخوزستان شدند تا پس از نزدیک به 8 ماه طعم برتری در این ورزشگاه را در مسابقات لیگ برتر بچشند! شاگردان امیرقلعه نویی در دقیقه 20 با پنالتی استنلی کی روش به گل اول بازی دست پیدا کنند. در ادامه خیلی زود سعید آقایی زننده گل دوم در دقیقه 23 شد ولی چند دقیقه مانده به پایان نیمه اول شیمبا مهاجم سابق سپاهان موفق شد اختلاف را به حداقل برساند. در نیمه دوم در حالی که فولاد بهتر بازی می کرد، دقیقه 66 ضربه ساسان انصاری به گل نشست تا کار فولاد برای بازگشت به بازی بسیار سخت بشود. فشار فولاد بیشتر شد اما ثمری نداشت و در نهایت شاگردان قلعه نویی در یک مسابقه تعیین کننده موفق به کسب سه امتیاز شدند تا علاوه بر بازپس گیری رتبه دوم از پرسپولیس اولین برد خود را در نقش جهان هم کسب کرده باشند. 

شرح گل

سپاهان (1-0): پاس ساسان انصاری به مهرداد محمدی رسید که قصد داشت توپ را به صورت مستقیم به گل بزند ولی تکل سینا مریدی مانع شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. استنلی کی روش پشت ضربه ایستاد و موفق شد گل اول بازی را در دقیقه 18 ثبت کند.

سپاهان (2-0): چند پاس متوالی از تیم فوتبال سپاهان با پاس در عمق ولادیمیر کومان همراه شد و در ادامه مهرداد محمدی که با گلر فولاد تک به تک شده بود، با یک ضربه چیپ توپ را به سمت دروازه زد ولی سعید آقایی و دو مدافع فولاد روی خط دروازه روی توپ اثرگذاشتند تا در مورد زننده گل دوم سپاهانی ها ابهام وجود داشته باشد.

فولادخوزستان (2-1): در دقیقه 43 شوت ناقص بیت سعید که به سمت دروازه نیازمند زده شده بود در میانه راه به پای مهدی کیانی برخورد کرد و شیمبا که یک مهاجم زهردار است با فراری به موقع موفق به زدن ضربه نهایی شد تا اختلاف را به حداقل برساند و فولادی ها برای نیمه دوم امیدوار به بازگشت باشند.

سپاهان (3-1): در دقیقه 66 پرتاب اوت خالد شفیعی با دخالت استنلی کی روش به پورقاز رسید و دخالت این بازیکن هم توپ را در فضایی آزادی به انصاری رساند تا بازیکن سابق فولادی ها مقابل این تیم گلزنی کند و خوشحالی گل هم انجام ندهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار