بازدید 2786

درخشش جواهرسیاه و تراش خورده صندوقچه پرسپولیس

مهاجم نیجریه ای در بهترین زمان فصل به شرایط ایده آل خود نزدیک شده است. او در دیدار برابر الدحیل آمادگی بدنی بالای خود را به رخ حریف کشید و به برانکو ثابت کرد که آماده درخشیدن است و باید بیشتر به او اعتماد شود.
کد خبر: ۸۳۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ 19 September 2018

مهاجم نیجریه ای پرسپولیس با درخشش در دیدار برابر الدحیل ثابت کرد که به روزهای اوج خود نزدیک شده و می تواند خرید بسیار خوبی برای تیمش باشد. درست در زمانی که پرسپولیس به درخشش او نیاز داشت خود را ثابت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار برابر الدحیل بهترین فرصت برای جواهر سیاه سرخ پوشان بود که خود را ثابت کند. او عملکرد درخشانی از خود نشان داد و بیشترین سهم را در این پیروزی داشت.

منشا با درخشش در پیکان بود که پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و به این تیم آمد تا عنوان آقای گلی را در رقابت های لیگ برتر به دست آورد اما او در لیگ قهرمانان آسیا بهتر ظاهر می شود و ثابت کرد که بهتر و موفق تر از مهاجمان گران قیمت تیم های عربی است و اصلا نباید تعجب کرد که این بازیکن هم به سرنوشت تیام دچار شود.

درخشش جواهرسیاه و تراش خورده صندوقچه پرسپولیس

منشا با وجود آنکه در رقابت های لیگ برتر عملکرد ناامید کننده از خود نشان داده است اما در لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوب کار کرده است. دیدار برابر الدحیل بهترین بازی این مهاجم نیجریه ای با پرسپولیس بوده است. او گل سوم را به زیبایی هر چه تمامتر به ثمر رساند و با پشت سر گذاشتن دو مدافع الدحیل و دریبل زیبای دروازبان این تیم در کمال خونسردی گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا سرخ پوشان بعد از دو سال نخستین شکست را به الدحیل تحمیل کنند و پای در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گذارند.

در روزهای که پرسپولیس در همه نقاط زمین بازیکن کم دارد و دست برانکو برای تغییر نتیجه خالی است بهترین خبر برای او آمادگی زوج خط حمله اش است. از بخت خوب برانکو این روزها هم علیپور آماده است و هم سیامک نعمتی و البته گادوین منشا هم. این مهاجم نیجریه ای در بهترین زمان فصل به شرایط ایده آل خود نزدیک شده است. او در دیدار برابر الدحیل آمادگی بدنی بالای خود را به رخ حریف کشید و به برانکو ثابت کرد که آماده درخشیدن است و باید بیشتر به او اعتماد شود.

منشا با این بازی بسیار خوبی که در دیدار برابر الدحیل به نمایش گذاشت می تواند ادعا کند که چرا در ترکیب اصلی به میدان نمی رود. حضور او در دیدارهای رفت و برگشت برابر السد و البته رقابت های لیگ برتر برای سرخ پوشان می تواند نوید روزهای خوب را بدهد البته به شرط اینکه برانکو این انگیزه او را تقویت کند و او را در ترکیب اصلی به میدان بفرستد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر