بازدید 3212
سوژه

سوال بزرگ از برانکو: حالا منشا فیکس است یا نعمتی؟

با شناختی که از برانکو وجود دارد بعید است او دست به ترکیب اصلی تیمش بزند و در این صورت بازهم منشا به نیمکت ذخیره ها منتقل می شود و طبیعی است که در آستانه دیدار برابر استقلال و البته السد از نظر روحی در شرایط خوبی قرار نگیرد
کد خبر: ۸۳۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵ 20 September 2018

با بازگشت هافبک آماده سرخ پوشان به شرایط بازی سرمربی کروات چه بازیکنی را نیمکت نشین می کند؟

به گزارش تابناک ورزشی، سیامک نعمتی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری بوده است. نعمتی بعد از رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس آنقدر خوب ظاهر شده که گادوین منشا مهاجم آماده سرخ پوشان را نیمکت نشین کرده است.

هافبک ریز نقش سرخ پوشان پایتخت به خاطر محرومیت دیدار برگشت پرسپولیس برابر الدحیل را از دست داد و نتوانست به میدان رود.او می تواند در دیدار بعدی برابر سپیدرود و البته السد در لیگ قهرمانان آسیا پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. برانکو در غیاب نعمتی تصمیم گرفت که گادوین منشا را در ترکیب اصلی به میدان بفرستد و این مهاجم نیجریه ای آنقدر خوب ظاهر شد که بعید است دیگر برانکو تصمیم به نیمکت نشینی او بگیرد و از طرف دیگر هم نعمتی بازیکن تاثیر گذاری در پرسپولیس است و سخت است که در شرایط کنونی نیمکت نشین باشد.

سوال بزرگ از برانکو: حالا منشا فیکس است یا نعمتی؟

در صورت بازگشت نعمتی چه بازیکنی نیمکت نشین خواهد شد؟ شاید برانکو تصمیم بگیرد که امید عالیشاه را با توجه به اینکه نتوانسته انتظارات را برآورده کند نیمکت نشین کند و از ابتدا به منشا بازی دهد تا مثلث منشا، علیپور و نعمتی در ادامه فصل به میدان روند و در این صورت نعمتی متمایل به جناح راست بازی خواهد کرد. البته با شناختی که از برانکو وجود دارد بعید است او دست به ترکیب اصلی تیمش بزند و در این صورت بازهم منشا به نیمکت ذخیره ها منتقل می شود و طبیعی است که در آستانه دیدار برابر استقلال و البته السد از نظر روحی در شرایط خوبی قرار نگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار