بازدید 3024

آزادی گروگان ۷ ساله در سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۸۳۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 17 September 2018

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: پسر بچه ۷ ساله ای که به دست عده ای گروگانگیر ربوده شده بود با تلاش مأموران پلیس آگاهی به آغوش خانواده اش بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی در تشریح این خبراظهار داشت: در پی ربایش پسر بچه ای ۷ساله در شهرستان زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارکنان اداره مبارزه با آدم ربایی پلیس سیستان و بلوچستان با کار و تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی تعداد ۳ نفر از آدم ربایان شدند و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ نفر را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان در بازجویی لب به اعتراف گشوده و بیان کردند که انگیزه شان از ارتکاب جرم اخاذی از خانواده این کودک بود.

وی ابراز داشت: پس از دستگیری این متهمان و انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی، گروگانگیران بدون دریافت هیچ گونه وجهی کودک ربوده شده را آزاد کردند و متواری شدند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس این کودک را صحیح و سالم تحویل خانواده اش دادند و تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان