بازدید 2347

دانشجویان پیام‌نور چه میزان وام می‌گیرند؟

کد خبر: ۸۳۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ 16 September 2018

میزان وامی که بانک در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد بسته به مقطع تحصیلی متفاوت است.

به گزارش آنا، چند روز پیش خبر انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه پیام‌نور با یکی از بانک‌ها به‌منظور ارائه تسهیلات به دانشجویان منتشر شد. بر اساس این تفاهم‌نامه‌ 7 ماده‌ای، دانشجویان دانشگاه پیام‌نور می‌توانند در تمام مقاطع تحصیلی، بخشی از هزینه‌های دوران تحصیل خود را از این طریق تأمین کنند.

حالا اگر دانشجوی دانشگاه پیام‌نور هستید و قصد دارید از این وام استفاده کنید، کافی است یک‌بار به بانک مراجعه و پرونده تشکیل و حساب بازکنید. آن‌وقت به سیستم گلستان مراجعه و ثبت‌نام کنید تا کل مبلغ شهریه توسط بانک به‌طور خودکار به‌حساب دانشگاه واریز شود. شما باید شهریه خود را با کارمزد دو درصد ماهانه پرداخت کنید.

سقف تسهیلات چقدر است؟

میزان وامی که بانک در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد بسته به مقطع تحصیلی متفاوت است. دانشجوی کارشناسی ۸۰۰ هزار تومان، کارشناسی ارشد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و دانشجوی دکترا تا ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌تواند وام دریافت کند.

اما این را به خاطر داشته باشید که برای گرفتن وام، اصل و کپی کارت دانشجویی، کارت ملی و شناسنامه‌تان را همراه داشته باشید. مدارک یک ضامن نیز (مدارک شناسایی و گواهی کسر از حقوق ضامن کارمند، درصورتی‌که ضامن کسبه بازار باشد، ارائه‌ی پروانه‌ی کسب ضروری است) نیز همراهتان باشد.

این را هم بگوییم که اصلاً نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه ندارید و بی‌دلیل وقتتان را برای وام بانک در دانشگاه هدر ندهید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار