بازدید 6161

بارسلونا از کابوس برگشت و گربه سیاهش راکشت

لوییس سوارس توانست گل مساوی را در دقیقه ۶۳ به ثمر برساند. دقایقی بعد ضربه عثمان دمبله با برخورد به دو مدافع رئال درون دروازه میزبان جای گرفت تا بارسا شکست را با پیروزی عوض کند.
کد خبر: ۸۳۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 15 September 2018

بارسلونا با وجود اینکه گل نخست را از رئال سوسیداد دریافت کرد، توانست برخلاف اغلب بازی های چندسال اخیرش در خانه این حریف سخت جان، نتیجه را جبران کند و سه امتیاز بازی را به دست آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا شنبه در هفته چهارم لالیگا در آنوئتا به مصاف رئال سوسیداد رفت و دو بر یک میزبانش را شکست داد. آبی‌اناری‌ها مانند همیشه در این ورزشگاه به مشکل برخوردند و گل نخست را دریافت کردند. آریتس الوستوندو در دقیقه ۱۲ دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کرد. شاگردان ارنستو والورده تلاش کردند گل مساوی را به ثمر برساند اما نیمه اول را با شکست یک بر صفر به پایان رساندند.

در شروع نیمه دوم فیلیپ کوتینیو به جای نلسون سمدو وارد زمین شد. آبی‌اناری‌ها تلاش خود را برای باز کردن دروازه حریف بیشتر کردند. در مقابل میزبان چند فرصت خوب را از دست داد. در نهایت لوییس سوارس توانست گل مساوی را در دقیقه ۶۳ به ثمر برساند. دقایقی بعد ضربه عثمان دمبله با برخورد به دو مدافع رئال درون دروازه میزبان جای گرفت تا بارسا شکست را با پیروزی عوض کند. سپس آرتورو ویدال وارد زمین شد. در دقایق پایانی خوانمی فرصت داشت بازی را مساوی کند که ضربه سرش با اختلاف کمی به بیرون رفت. بارسلونا با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و صدرنشینی‌اش را حفظ کرد.

بارسا از کابوس برگشت و گربه سیاهش راکشت

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار