بازدید 4011

تصمیم عجیب قلعه‌نویی علیه سپاهانی ها بعدازبردپرگل

کد خبر: ۸۳۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸ 15 September 2018

امیر قلعه‌نویی با وجود پیروزی سه بر یک تیم پرستاره اش در جام حذفی به بازیکنان خود تاخت و آنها را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش تابناک ورزشی، قلعه‌نویی که به دلیل دیر رسیدن به پرواز در نشست خبری حاضر نشد، در گفت‌وگو با خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان در مورد کسب پیروزی ۳ بر ۱ تیمش گفت: «بازی خوبی نبود. من اگر جای آقای تابش بودم، همه بازیکنان را جریمه می‌کردم؛ بعد از این که گل سوم را زدیم، تبدیل به یک تیم مبتدی شدیم.»

سرمربی سپاهان گفت: آنها در نیمه دوم بهتر از ما بودند و تبریک می‌گویم به آقای مهابادی که تیم خوبی درست کرده‌اند. ما مثل قبل مشکل نگرشی داریم؛ فکر می‌کنم که لباس سپاهان برای خیلی از بازیکنان ما بزرگ است و اگر تغییر نگرش ندهیم به مشکل می‌خوریم. خیلی از بازیکنان ما در حد سپاهان نیستند. نگرش مشکل بازیکنان است؛ نمی‌دانند که در چه تیم بزرگی هستند و چه بازیکنان بزرگی در این تیم بوده‌اند. نمی‌دانم چه طوری به این تیم رسیده‌اند؛ فکر می‌کنم که خیلی راحت به این پیراهن رسیده‌اند و قدر نمی‌دانند ولی سپاهان امیر قلعه‌نویی نمی‌تواند این مسائل را تحمل کند.»

برخورد با بازیکنان؟ پاسخ قلعه نویی به این سوال جالب بود:« صد در صد؛ اگر بشود شاید بعضی از آنها را هم در اختیار باشگاه بگذارم. نیمکت‌نشین‌ها؟ نه صحبت من در مورد بازیکنانی است که بازی کردند. با تعویض به ما مسلط شدند؟ نه مسلط نشدند ما از سه قدم، شش قدم توپ‌های مان را گل نمی‌کنیم. وقتی بازی سه هیچ بود مهرداد محمدی گل نمی‌زند، ایران‌پوریان نمی‌زند؛ این‌ها مشکل ما است که باید حتما برخورد شود. بعضی‌ها را هم ممکن است در اختیار باشگاه بگذارم؛ این روحیات با من سازگار نیست.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل