بازدید 2511

گشت وگذار مدیران استقلال درسفرخارجی غیرضرورازجیب مردم

کد خبر: ۸۳۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 13 September 2018

در حالی که کشور در شرایط بحرانی ارزی و اقتصادی قرار دارد، فتحی و مدیران استقلال فرصت را مغتنم شمرده و با بودجه دولتی روز جمعه در دوحه خواهند شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کاروان مدیران استقلال بعد از کاروان بازیکنان و مربیان استقلال که ظهر روز پنجشنبه تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کرد تا تمرینات خود برای دیدار با السد را در این شهر برگزار کند، به قطر سفر می کند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در کنار علی خطیر و هادی مباشری معاون ورزشی و معاون اجرایی استقلال روز جمعه ساعت 12:45 راهی کشور قطر می شوند تا در کنار آبی پوشان برای این دیدار حضور داشته باشند. استقلالی ها دوشنبه شب مهمان السد در ورزشگاه جاسم بن حمد خواهند بود و سپس کاروان این تیم صبح روز سه شنبه به تهران باز خواهد گشت. آبی پوشان در این مدت 4 جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد که یکی از آنها در زمین محل برگزاری مسابقه و 3 جلسه دیگر در مجموعه ورزشی اسپایر قطر خواهد بود.

سفرهای غیرضروری ورزشی در دوره وزارت مسعود سلطانی فر بسیار لجام گسیخته افزایش پیدا کرده و گویا هیچ اراده ای هم برای محدودیت این ولخرجی ها نیست و دولتی ها تا می توانند از جیب مردم سفر خارجی می روند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس