بازدید 4135

قضاوت جنجالی کرمانشاهی زیر ذره بین داور معروف

کد خبر: ۸۳۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ 13 September 2018

سعید مظفری زاده داور بین المللی سابق فوتبال ایران به نقد داوری رضا کرمانشاهی در پایان مسابقه پرسپولیس ـ نساجی پرداخته است.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید مظفری زاده کارشناس داوری قضاوت رضا کرمانشاهی در بازی پرسپولیس ـ نساجی را بجا ارزیابی کرد و تنها ایرادی که به این داور گرفت کنترل اعتراضات دو تیم در طول بازی بود. کارشناسی بازی پرسپولیس ـ نساجی را از نگاه مظفری زاده در زیر بخوانید:

دقیقه 3 شوت مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه به دست مدافع نساجی برخورد کرد که با توجه به شرایط طبیعی بدن و نحوه برخورد توپ با دست دستور رضا کرمانشاهی داور باتجربه این مسابقه برای ادامه بازی کاملا درست بود.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی پر برخورد و تا حدودی خشن دنبال شد که داور مطابق قانون در چند مورد از کارت زردش استفاده کرد و بازیکنان خاطی را جریمه کرد.

در دقیقه 65 تکل بی ملاحظه علی شجاعی بازیکن نساجی روی کمال کامیابی نیا مستحق کارت زرد بود که کرمانشاهی به درستی و مطابق با قانون بازیکن خاطی را جریمه کرد و اعتراض بازیکنان و کادرفنی نساجی به دومین کارت زرد این بازیکن بی مورد بود.

نکته ای که باید به آن اشاره کنم اعتراضات زیاد و بی نظمی بود که از طرف نیمکت نساجی در طول مسابقه و خصوصا در این صحنه شاهد بودیم که برخورد ضعیف داور سبب شد تا دقایق پایانی این اعتراض ها ادامه داشته باشد و حتی در دقایق پایانی دیدیم که نیمکت پرسپولیس هم در قبال تصمیمات داور شروع به اعتراض کردند.داوران باید در جریان باشند که به هیچ وجه نباید اعتراض های نیمکت ها و بازیکنان در کار آنها دخالت کنند و تصمیمات آنها را زیر سوال ببرند. باید بسیار جدی تر با آنها برخورد کنند.

در پایان مسابقه کمال کامیابی نیا در محوطه جریمه با بی احتیاطی با بازیکن نساجی که توپ را در ابتدا در محوطه جریمه زده بود برخورد کرد و تصمیم داور برای اعلام پنالتی درست بود و اعتراض برانکو به آن بی مورد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار